Vissen op Cabo verde

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Mario Wauters
Berichten: 615
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 11:19 am
Locatie: antwerpen

Vissen op Cabo verde

Bericht door Mario Wauters »

In het boekje van de vereniging stond een reisverslag van Peter van der Sterren delta 1458 ,ik heb al een paar maal plannen gehad om daar heen te gaan zie ik beter zitten dan noorwegen brrr ,lekker goed weer daar.
Mijn vraag is kan ik hieromtrent wat meer uitleg welke touroperater hotel? prijs enz wat nemen we mee? en wanneer ga jij terug want oktober is wel voorbij,het zou wel leuk zijn met een paar mensen te gaan .
Zulke reizen naar de zon plan ik wel in de winter nu ik met pensioen ben dat breekt de koude periode wat.
elpescador

delta 1518

van nuffel tom
Berichten: 152
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 10:08 am

Re: Vissen op Cabo verde

Bericht door van nuffel tom »

hey Mario
als je intersse moest hebben ik ga begin volgend jaar naar costa rica vissen (nog steeds op mijn eentje) en zoek nog een vismaat om de bootkosten te delen
ik denk dat het in het begin van het jaar op cabo nog redelijk winderig zal zijn
grt tom van nuffel

peter van der sterren
Berichten: 64
Lid geworden op: do okt 25, 2007 12:56 pm

Re: Vissen op Cabo verde

Bericht door peter van der sterren »

hoi vissers
ben dit jaar nu twee keer geweest naar cabo-verde op het eiland sal maar met de wind en de golven valt het best mee ja kan er bijna altijd vissen.
het waait er wel altijd maar dat maakt niet uit.
ook de mensen die er voor hun boterham vissen gaan altijd weg dan heb ik het over de plaatselijke bevolking.
mochten jullie wat willen weten dan kan je met mij wel contact op nemen en dan wil ik je best alles vertellen .
ben daar ook een belg tegen gekomen en bij hem heb ik die zwarte rif haai gevangen hij verhuurt zijn boot daar al een paar jaar.
ik zelf heb ook gekeken voor costa-rica voor volgend jaar april maar ik vond het nogal duur of er moet iemand wezen die het goedkoop kan aanbieden dan hoor ik het graag.
voor meer informatie en fotos van cabo-verde kan je mij op het volgende adres mailen peterster@zeelandnet.nl
ik zelf ben op de deltabeurs aanwezig om leefnetten te knopen met 10 jaar garantie.

gr peter delta 1458

Plaats reactie