Tweedehands markt

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Carel Doodkorte
Berichten: 16
Lid geworden op: zo dec 30, 2007 3:20 pm

Tweedehands markt

Bericht door Carel Doodkorte »

Een prima club dag gehad, leuke contacten gehad, veel ouwe hoeren dat het vroeger beter
was (worden we oud?), al mijn spullen verkocht en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Het bestuur bedankt voor jullie inzet en de gezellige dag. Gr. Carel Doodkorte, D264.

joeri wilmssen
Berichten: 170
Lid geworden op: ma jan 14, 2013 10:38 pm

Re: Tweedehands markt

Bericht door joeri wilmssen »

Wou ook komen maar lig geveld op de zetel..(maag en darm ontsteking)
Hoop dat het goed was!

Mvg, Joeri
Somnium
Delta 1609

keesgeers
Berichten: 13
Lid geworden op: za jun 01, 2013 7:05 pm

Re: Tweedehands markt

Bericht door keesgeers »

Ook ik was zaterdag in de Dorpstienden te Ouddorp.
Daar hoorde ik ook dat het sommigen tegenviel.... Ik kan die reactie enigszins begrijpen als je verwachting was nu (2016) iets aan te treffen wat leek op wat er voorgaande jaren werd georganiseerd.
Dat was natuurlijk niet het geval.
Het was veel kleinschaliger.
Echter was eerst het besluit genomen helemaal geen beurs oid te organiseren. Nu was er toch gelukkig een Tweedehandsmarkt en uitreiking vd trofeeën / Deltacup.
Laat ik het er bij houden wat mijn ervaring was: ik heb er van genoten:-)

Dit in de tijd dat het weer zo slecht is dat uitvaren/vissen nauwelijks te doen is, vond ik het leuk om iets mbt vissen en onze hobbie, mee te kunnen maken.
Elk jaar kijk ik uit naar de tweedehandsmarkt want ik scoor daar altijd leuke zaken zoals lood, hengeltje, molentje, en ander gesnuis voor een paar euro's. Ook dit jaar weer!
Ook ontmoette ik gelijkgestemden en was het heerlijk om met elkaar over vissen en boten te praten.
Zeker ook om met elkaar plannen te maken voor het naderende voorjaar.

Bestuur daarom inderdaad bedankt voor het organiseren van deze leuke dag en ik hoop dat we dit ook de komende jaren medio februari, blijven doen.

Joeri beterschap!

Groeten Kees Geers
Delta 362.

Plaats reactie