TWEEDEHANDMARKT EN KIBBELINGEN ETEN?

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Jerry Van Tilborgh
Berichten: 393
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:05 pm

TWEEDEHANDMARKT EN KIBBELINGEN ETEN?

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Geacht Bestuur,

Met belangstelling las ik de enquête aangaande de tweedehandsmarkt en kibbeling festijn. Maar naar mijn eigen bescheiden mening gaat deze toch wel heel kort door de bocht, niet? Het enige wat je kan invullen is je naam, deltanummer en ja, nee of misschien?

Zou het niet wenselijk zijn om daar nog een vierde vraagje aan toe te voegen met de titel "commentaar"! Ik neem aan dat jullie als bestuur toch willen weten waarom bepaalde leden wel of al dan niet naar het event willen komen, of jullie in de toekomst rekening kunnen houden met bepaalde "eisen" voor een geslaagd event? Tenminste kom je zo te weten wat er leeft onder de leden, toch?

Voor mij persoonlijk zou de commentaar dan zijn:
- Lust ik graag kibbeling? Jazeker, heel lekker en die van Kees Bazen (visboer en ook delta lid) zijn de lekkerste!
-Zou je dan naar het event komen? Nee, reden: Persoonlijk heb ik geen spullen aan te bieden op de tweedehandstafel en koop zelf ook geen tweedehandsspullen van iemand anders. Zie het ook niet zitten om met 30-40 man drie uur rond dezelfde tafel te lopen. Zelfs de heerlijke kibbeling zou me niet kunnen lokken naar dit toch wel "kleinschalig event"!
-Wat moet er dan wel gebeuren om jou te doen komen? Ik zie het liever wat grootser. We zijn toch een vereniging met meer dan 1000 leden? Voor mij mocht de beurs behouden blijven in zijn huidige vorm mits wat kleine aanpassingen, maar zeker met standhouders, tombola's, prijsvragen en de topper de ledenloterij. Dus de sponsors kunnen terug aan de bak!!! Hier stond er laatst toch ééntje te roepen niet?

Wellicht dat jullie als bestuur iets hebben aan de feedback van meerdere leden?

MVG Jerry

Koen De Bièvre
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: do sep 20, 2007 12:23 pm

Re: TWEEDEHANDMARKT EN KIBBELINGEN ETEN?

Bericht door Koen De Bièvre »

Dat hebben we al een keer gedaan. 2 jaar geleden na de laatste grote beurs. Een complete vragenlijst in Deltavissers en op de site. Iedereen kon/mocht toen zijn ei en nog veel meer leggen. De respons was zeer miniem en heeft ons niks bijgebracht. Slechts enkele tientallen inzendingen waar niks nieuws in stond, tenzij je "een visboot" als antwoord op: "Welke prijzen zou je op tafel willen zien?" ernstig neemt. Ook dat was een grote teleurstelling. Op een piepklein groepje "die-hard"-ers na kwam daar gewoon geen reactie op. En die "die-harders" vertelden praktisch allemaal het zelfde: "Laat het zoals het is". Maar dat werkte dus niet meer. We proberen nu iets te vinden waarmee we het sociaal contact binnen de club wat kunnen opkrikken zonder dat daar gigantisch veel manuren in gaan zitten. Dat was met de "grote beurs" op het laatste absoluut niet meer in verhouding. Wat jij nu een topper noemt, de ledenloterij, was voor ons een gigantische frustratie. Met uitzondering van de visreis, die werd altijd algemeen goed onthaald, kregen we zelfs daar gemopper over de prijzen. We hadden veel geld in mooie prijzen gestoken en nog was het niet goed. Je kan net zo lang aan een rekker trekken tot hij tegen je vingers kapot springt hé?... Jaarlijks een grote beurs is een gepasseerd station, wat niet wil zeggen dat we het nooit meer gaan doen. In 2019 bestaan we 40 jaar, misschien dat we ter gelegenheid daarvan nog eens fors uitpakken...
Maar Jerry, omdat het een kleine moeite was, heb ik een vak aan de enquête toegevoegd... Iedereen kan nu zijn idee kwijt bij vraag 4.
http://www.survio.com/survey/d/H1J6N6M7L8O6X2O3G

Plaats reactie