vangstbarometer gestopt.

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
johannes feenstra
Berichten: 4
Lid geworden op: di dec 21, 2010 11:12 pm

vangstbarometer gestopt.

Bericht door johannes feenstra »

de vangstbarometer werkt niet of is buiten bedrijf,kan geen berichten meer lezen.

joeri wilmssen
Berichten: 170
Lid geworden op: ma jan 14, 2013 10:38 pm

Re: vangstbarometer gestopt.

Bericht door joeri wilmssen »

Hallo Johannes,


Ik denk dat er dit jaar nog geen vangstberichten gepost zijn. De vangstbarometer gaat hier tot eind 2016. (maar kan deze wel openen en lezen).


groeten, Joeri
Somnium
Delta 1609

Koen De Bièvre
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: do sep 20, 2007 12:23 pm

Re: vangstbarometer gestopt.

Bericht door Koen De Bièvre »

Er zijn dit jaar nog geen berichten ingestuurd.
Ik werk momenteel aan een compleet nieuwe website, geschikt voor alle media, en aangezien er totaal geen animo meer bestaat voor de vangstbarometer, komt deze ook te vervallen bij het nieuwe project. Ter compensatie heb ik vandaag een extra rubriek vangstbarometer aan het forum toegevoegd. Een goed werkende barometer vind je op http://www.zeevisland.com

joeri wilmssen
Berichten: 170
Lid geworden op: ma jan 14, 2013 10:38 pm

Re: vangstbarometer gestopt.

Bericht door joeri wilmssen »

Hallo Koen,


Het is inderdaad een zeer spijtige zaak dat vroeger, toen er nog geen 'social media' en smartphones waren, er veel meer gepraat en geschreven werd dan nu.

Als je de oudere jaargangen van de vangstberichten erop napluist, zie je dat er vroeger niet alleen veel meer gevist werd maar dat ook veel meer geschreven werd over de vangsten.

We worden oud zeker .....


Mvg, Joeri
Somnium
Delta 1609

Koen De Bièvre
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: do sep 20, 2007 12:23 pm

Re: vangstbarometer gestopt.

Bericht door Koen De Bièvre »

Dat we oud worden is een feit... maar dat is niet de enige reden.
We zijn ook steeds met minder en minder volk op zee, het gaat echt opvallen.
Het ontbreken van grote rondvis zoals zeebaars en gul in het bijzonder zijn volgens mij een veel grotere oorzaak van het feit dat we met z'n allen minder vissen. Ik probeer er een mouw aan te passen en toch het jaar rond te blijven vissen, als de tijd en weer het toestaan, maar stel me dan wel tevreden met een dag scharvissen, scholvissen, een zomer lang haaitjes vissen, een dag op de tong.... Wrakvissen heb ik jaren geleden al opgegeven. Eerst omdat het niet leuk meer was vanwege de gestampte pummels die vonden dat de zee voor hen alleen was, later omwille van het feit dat het verloren moeite is omdat er nog geen steenbolk meer vanaf te halen is ...

johannes feenstra
Berichten: 4
Lid geworden op: di dec 21, 2010 11:12 pm

Re: vangstbarometer gestopt.

Bericht door johannes feenstra »

allen bedankt voor de informatie jammer dat het op houd.

vrgr johannes

Plaats reactie