Nk Kleinbootvissen 2017

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Gesloten
John Ezendam
Berichten: 279
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:20 pm

Nk Kleinbootvissen 2017

Bericht door John Ezendam »

Goede Avond

Enig idee,wie er naar het Nk Kleinbootvissen komen?

Men kan te water in Scheveningen via de prachtige helling aan de Hellingweg, naast het clubgebouw van "De Afrit"

adrie weesie
Berichten: 10
Lid geworden op: ma sep 15, 2008 9:22 pm

Re: Nk Kleinbootvissen 2017

Bericht door adrie weesie »

Hio John
Zo ver ik weet kom er maar een boot, jammer dat er niet meer boten mee willen doen met zo een mooie wedstrijd.
Ik ga van af de helling van Scheveningen

John Ezendam
Berichten: 279
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:20 pm

Re: Nk Kleinbootvissen 2017

Bericht door John Ezendam »

Ze zijn zeker weer bang gemaakt.

Koen De Bièvre
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: do sep 20, 2007 12:23 pm

Re: Nk Kleinbootvissen 2017

Bericht door Koen De Bièvre »

Wij maken niemand bang, wij informeren op een correcte manier, dat is onze taak.
Bij dit kampioenschap hebben we het er zelfs niet over gehad, want de helling van Scheveningen was beschikbaar. Als er een hobbeltje staat is dat trouwens ook geen cadeau om van daar naar 's-Gravezande te varen. Er is gewoon heel weinig interesse voor dat NK. Wat denk je daar van?
De wedstrijdvissers zijn al niet met heel veel, we hadden zelf een event gepland dat weekend, het moet ook nog passen binnen andere plannen met gezin en werk... Onderschat de verplaatsing ook niet vanuit het zuid-westen.

John Ezendam
Berichten: 279
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:20 pm

Re: Nk Kleinbootvissen 2017

Bericht door John Ezendam »

Hi Koen,

Natuurlijk ben ik het met je eens dat als er golven staan dat het moeilijk wordt om vanuit Zeeland naar Zuid holland te komen.
Over over het te water gaan vanaf het strand, zoals het het geval was in Noordwijk, verwijs ik naar berichten van afgelopen jaar .
Echter we hebben met de wedstrijdboten die vanaf het strand moeten gaan een hele ploeg mensen per boot klaarstaan, die de vissers helpen.
Werkt perfekt.

groetjes

John

Koen De Bièvre
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: do sep 20, 2007 12:23 pm

Re: Nk Kleinbootvissen 2017

Bericht door Koen De Bièvre »

Geen zaken door elkaar halen en/of verdraaien.

Over het te water gaan vanaf het strand hebben wij enkel duidelijke informatie verstrekt aan onze leden die daar in regel géén ervaring mee hebben. Bovendien zijn onze geremde wegtrailers absoluut niet geschikt om over het strand gelanceerd te worden. Diegene die de boot op een "stalling"-trailer hebben staan, staan in een stalling om de hoek, maar die zijn dan heel vaak niet geschikt om afstanden te gaan rijden. Daarom is dat gewoon geen optie voor de overgrote meerderheid van de Deltavissers. Dat is geen hogere wiskunde hé, dat is toch niet moeilijk te begrijpen/aanvaarden?

Voor wat betreft dat varen. Niemand gaat het in zijn hoofd halen om vanuit het zuidwesten naar 's-Gravezande te varen voor een wedstrijd! Ik bedoelde dat het stuk van Scheveningen naar 's-Gravezande en weer terug over een hobbelzeetje géén cadeau is. Kost je bovendien ruim 20 liter benzine en dan moet je nog starten. Ook dat zal zeker meespelen bij een beslissing om mee te doen. Met de verplaatsing bedoelde ik uiteraard de verplaatsing over de weg.

We gaan er nu écht over ophouden. Ik wil hier geen schimpscheuten en steken onder water in onze richting meer zien staan, omdat wij onze leden correct informeren. Leden die willen zijn geheel vrij om deel te nemen, wij leggen die niets in de weg, en zij die niet willen zijn even vrij om dat niet te doen. Punt, amen, uit.

Gesloten