Gestolen boot

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
marc sas
Berichten: 3
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 9:07 pm

Gestolen boot

Bericht door marc sas »

Na een leuke wrakkentocht kwamen wij aan land waarbij gezegt werd en fotokes maken en rond bellen dat onze warrior 195 gestolen was foto maken en zekers wisten zelfs na rondvraag wie ons kent.....heb ik een en ander nagevraagt dat onze warrior niet gestolen was en deze niets met de gestolen warrior te maken heeft wil en deze nooit als gestolen opgegeven was(zou ook raar zijn dat je een gestolen boot kunt verzekeren en registreren..... ik wou dit eventjes kwijt zodat we elkaar niet moeten beschuldigen van diefstal maar gewoon over onze visdag kunnen hebben.ik kan de documenten niet hier plaatsen maar wie ze wil kan ik ze graag laten inkijken en zelfs de boot er bij met contact van de eerste eigenaar als dealer met de politie er bij zodat er geen twijfel meer kan zijn alsook alle mails met alle telefoonnummers..... grts een trotse eerlijke warrior 195 eigenaar

Tim Van Damme
Berichten: 27
Lid geworden op: za jul 29, 2017 5:22 pm

Re: Gestolen boot

Bericht door Tim Van Damme »

Dat is minder leuk om horen. Beschuldigingen zijn nooit fijn.

marc sas
Berichten: 3
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 9:07 pm

Re: Gestolen boot

Bericht door marc sas »

Nee idd en zekers zo beschuldigingen niet en beter eerst goed nadenken en dan pas handelen,maar buiten die mindere aankomst aan neeltje toch een mooie wrakvistocht gehad met mooi weer

Plaats reactie