publireportage

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
joeri wilmssen
Berichten: 170
Lid geworden op: ma jan 14, 2013 10:38 pm

publireportage

Bericht door joeri wilmssen »

Allen,

Er moet me toch nog eens iets van het hart... Zonder namen te noemen maar in de laatste Zeehengelsport staan, op 1 artikel na (artikel over Iwan Garay) alleen nog maar zogenaamde 'publireportages' in...
Ik dacht dat er wettelijk een waarschuwing bij zulke artikels moest staan zodat de lezer op voorhand dit weet maar blijkbaar geldt dit niet bij hengelsportartikels.

Onder het mom van een 'artikel' word ik/jij een bepaald merk door de strot geramd door een (over-) gesponsorde vissende-auteur die alle zaken die hij in het artikel vermeld, gratis heeft gekregen en waarvoor hij blijkbaar contractueel op allerlei manieren reclame voor moet maken.

Dit vermelden van namen en merken was tot onlangs voor mij nog 'acceptabel' en nam ik er maar bij maar in de laatste uitgave van Zeehengelsport viel het wel echt op. Er staat amper een artikel in waarin er geen reclame wordt gemaakt.


Is dit nu echt de toekomst?

Met niet gesponsorde vissersgroeten, Joeri
Somnium
Delta 1609

Dre Frijters
Berichten: 784
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:21 pm

Re: publireportage

Bericht door Dre Frijters »

Het is het heden EN de toekomst.
Met indoctrinatie, misleiding, verleiding, geld aftroggelen, noem het zoals je wilt, wordt je vanaf je geboorte opgevoed en geknecht.
In dit geval kom je er maar op een manier vanaf: het abonnement opzeggen....... :roll:

Mario Wauters
Berichten: 615
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 11:19 am
Locatie: antwerpen

Re: publireportage

Bericht door Mario Wauters »

Heb ik al lang gedaan moet je nog zelf betalen voor de reclame die zij maken
elpescador

delta 1518

walter de landsheer
Berichten: 197
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 8:34 pm

Re: publireportage

Bericht door walter de landsheer »

Is idd erg tegenwoordig, de gewone verhalen en foto's van vissers zie je bijna niet meer ook niet op sociale media, enkel prostaffers hier prostaffers daar gesponsord door de verschillende merken en vangsten en fotos waar je bleek van wordt, maar het is niet anders meer !!!

Plaats reactie