gesprek met SN

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Frans Salvo
Berichten: 553
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 8:08 am

gesprek met SN

Bericht door Frans Salvo »

Op Totalfishing is er een zekere Ludo uit Borgharen die begin juli een gesprek heeft met Sportvisserij Nederland. Bedoeling is dat hij een aantal vragen/opmerkingen/voorstellen gaat overhandigen en bespreken met SN. Ik hoop dat er ook vanuit onze vereniging/zeevisserij een aantal items aan bod komen ? of een vertegenwoordiging mee aan tafel zal zitten zodat we achteraf toch tenminste weten of er iets voor de zeevisserij kan gedaan worden.

Werner Donkers
Berichten: 6
Lid geworden op: do okt 25, 2007 11:16 am

Bericht door Werner Donkers »

Hallo Frans,

Ik heb de discussie op TF ook gevolgd. In eerste instantie was het de bedoeling dat Ludo met SN ging praten. Later heeft SN het wat anders aangepakt.

Sportvisserij Nederland organiseert nu op 24 juni en/ of 17 juli een discussiebijeenkomst waar iedereen naar toe kan gaan. Je moet je eigen daarvoor wel eerst aanmelden. Dit kan via de website van TF. op de homepage staat een artikel hierover.

Frans Salvo
Berichten: 553
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 8:08 am

SN

Bericht door Frans Salvo »

ik hoop dat een van onze bestuursleden zich zal kunnen vrijmaken en zich heeft ingeschreven; (Ben ? Koen ?)

ik blijf dromen van een (of meerdere) betaalde full time vertegenwoordiger(s) voor de zeevisserij die zich gesteund weten door enkele honderdduizend zeevissers

Ben Biondina
Berichten: 108
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 3:06 pm

Sportvisserij Nederland

Bericht door Ben Biondina »

Beste Frans,

Sportvisserij Nederland is een koepelorganisatie die momenteel 9 Federaties telt met 900 verenigingen. Verenigingen zijn autonoom en de Federaties ook. Er is dus geen sprake van een bondsstructuur, zoals bijvoorbeeld bij de KNVB.

De communicatielijn is dus: leden/verenigingen/federaties/sportvisserij nederland. Zo nu en dan worden wel "groepen" gehoord. Puur als informatiebron.

Het bestuur telt 7 personen die allemaal een portefeuille hebben. Zij bepalen dus het beleid, uiteraard na goedkeuring van de ALV.

Daarnaast werken zo'n 50 personen professioneel bij Sportvisserij Nederland. De werkorganisatie staat onder leiding van een directeur.
Het is natuurlijk best mogelijk om die bestuurders`professioneel` te maken en hun een salaris toe te kennen. Maar of dat de organisatie zal verbeteren is maar zeer de vraag......

Als iedereen een ton moet gaan verdienen, dan betekent dat 700.000 die door de sportvisser moet worden betaald.

Ik ben momenteel `vrijwilliger-bestuurder` en dat zou ik ook maar zo willen houden.

Vriendelijke groet,

Ben

Plaats reactie