Onderhoud BB motor.

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
Landerloos Frans
Berichten: 66
Lid geworden op: vr apr 01, 2011 4:07 pm

Onderhoud BB motor.

Bericht door Landerloos Frans »

Beste leden.Wie kan mij een adres aanraden in Belgié om mijn bb motor Mercury 75 pk te laten onderhouden , ik woon in de omgeving van Aarschot en Diest. Hartelijk dank D 650 Frans.

Frans Salvo
Berichten: 553
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 8:08 am

Re: Onderhoud BB motor.

Bericht door Frans Salvo »

Movieboats in Viersel
03 484 59 35
topmecanieker

Jan De Jonghe
Berichten: 58
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 11:42 am

Re: Onderhoud BB motor.

Bericht door Jan De Jonghe »

Wat Frans vermeld ,klopt 100%. Maar of hij tijd heeft ???? Het is Moviboats.

Landerloos Frans
Berichten: 66
Lid geworden op: vr apr 01, 2011 4:07 pm

Re: Onderhoud BB motor.

Bericht door Landerloos Frans »

Beste Frans en Jan bedankt voor de informatie,ik ga een afspraak maken met deze mensen voor een onderhoudsbeurt zal pas in april kunnen want zoals ieder jaar verblijf ik voor mijn gezondheid 3 maand in Spanje. Hartelijk bedankt en een fijn visjaar.Frans D 650.

Landerloos Frans
Berichten: 66
Lid geworden op: vr apr 01, 2011 4:07 pm

Re: Onderhoud BB motor.

Bericht door Landerloos Frans »

Beste forumleden. Na gehoor bij moviboats in Zandhoven kreeg ik heel beleefd te horen dat de uitbater geen nieuwe klanten meer ging aannemen wegens stilletjes afbouwen naar pensioen toe . Nu weet ik dat die man een uitzonderlijke staat van dienstjaren heeft en altijd voor iedereen het beste heeft gegeven, maar ik ben er natuurlijk niet mee geholpen en zoek naarstig verder naar een andere locatie . Wat zegt U Hoku in Mol heeft er iemand ervaring mee , of kent er iemand nog ergens een andere liefst in Belgié . Graag uw mening . Gaat om het onderhouden van BB Mercury 75 pk .Hartelijk dank . Delta 650 Frans.

Frans Salvo
Berichten: 553
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 8:08 am

Re: Onderhoud BB motor.

Bericht door Frans Salvo »

Van Ackelyen Services in Zele

Dijkstraat 39 9240 Zele
052 44 85 96

kan ik je ook aanbevelen uit ervaring

succes

wim belmans
Berichten: 21
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:57 pm

Re: Onderhoud BB motor.

Bericht door wim belmans »

Pas onderhoud laten doen bij hoku in mol en super tevreden.2x Suzuki 140pk volledige laten nakijken en alles vernieuwd wat nodig was en dat was behoorlijk wat en een rekening gekregen waar ik hard van verschoot in positieve zin.Ik ben blij dat ik bij kurt ben geweest.
Wim

Plaats reactie