Buitenboordmotor gestolen

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
Piet van Loon
Berichten: 9
Lid geworden op: zo feb 08, 2009 3:25 pm
Locatie: Drunen

Buitenboordmotor gestolen

Bericht door Piet van Loon »

Beste Deltavisers;

Afgelopen week is vanaf mijn Rana de buitenboordmotor gestolen ondanks dat deze voorzien was van een goedgekeurd Powerlock BBM-XL slot.
Alle kabels zijn doorgeknipt en de afstandsbediening losgeschroeft.
Het was een 50 PK Mercury EFI van het bouwjaar 2010 met motornummer OP 566049.
Mocht iemand deze motor aangeboden krijgen of op een andere manier weten wie hiervoor verantwoordelijk is graag een telefoontje naar 0629037563.

Gr Piet van Loon Delta 512
Groeten Delta 512

Landerloos Frans
Berichten: 66
Lid geworden op: vr apr 01, 2011 4:07 pm

Re: Buitenboordmotor gestolen

Bericht door Landerloos Frans »

Beste Piet. Wat erg voor U ik heb met U te doen . ik weet wat het is omdat ik het zelf heb mee gemaakt jaren geleden. Het is een ongelooflijk verlies waar je echt machteloos tegen bent . ik hoop dat alle vrienden van de Deltavissers samen met U en mij ons best zullen doen om waar we ook komen op markten of pc een oogje in het zeil zullen houden dit is het minste wat we voor U kunnen doen. Veel steun van Delta 650 Frans.

Arie Muis
Berichten: 6
Lid geworden op: za jun 14, 2014 12:15 pm

Re: Buitenboordmotor gestolen

Bericht door Arie Muis »

ja piet vind dit erg jammer voor je maar tegen woordig moet je je boot mee nemen naar je bed zo wat er is niks veilig meer met die rot oostblokkers wwet iemand daar is het tweekeer bij gebeurt ook goed vezegeld maar ze doen het met hardewind slecht weer en met een slijptoletje en je hoord niks .weg motor ik wou die van mij ook in de haven leggen in bruinisse maar ben er van af hezien staat nu veilig in de garage en als ze achter bij me komen wordt het leuk mijn honden zijn nomelijk gek op vlees uit oostbloklanden hahah je begrijpme wel bij mij komt niemand achtere. ik durf mijn auto zelfs met sleutels erop s,nachts op mijn oprit te laten staan.maar oke het schiet niet op zo he je moet er toch hard voor werken dan kom je s,ochtens op of je gaat naar je boot en dan zie je dat dan ga je echt door de grond. nouw piet ik hoop dat ze gepakt worden voor je maar daar heb je nu even niks aan . er schijndt registatie syteem te bestaan van gestolen bb motoren zelfs in buitenland geloof ik ???.

Arie Muis
Berichten: 6
Lid geworden op: za jun 14, 2014 12:15 pm

Re: Buitenboordmotor gestolen

Bericht door Arie Muis »

o piet er is een website daar voor maar meschien weet je die al maar hier even het adres website www.stichtingvbv.nl telf 055-5270505 gestolen vaartuigen en motoren
meschien heb je er wat aan gr. arie muis delta843

John Ezendam
Berichten: 279
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:20 pm

Re: Buitenboordmotor gestolen

Bericht door John Ezendam »

Die sloten zijn nul, komma, nul, waard. Ik heb er zelf ook eentje gehad en die hebben ze met een boormachine binnen no time open geboord.
Veel geld voor niets. Lang leve de winkels die dit zonder er ook maar iets van te weten voor veel geld verkopen.

Plaats reactie