Onderhoud inboard Mercurius

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
Mark van Alteren

Onderhoud inboard Mercurius

Bericht door Mark van Alteren » zo mei 19, 2019 8:36 am

Hallo Allemaal! Ik ben nieuw hier. Zal mij zelf even voorstellen. Ik ben Mark en ben woonachtig in Dirksland. Sinds kort de trotse eigenaar van een mooi visboot Bayliner trophy van 8 meter.
Ik heb de boot aangeschaft en de vorige eigenaar heeft alleen klein onderhoud gedaan aan de motor. Nu is het zo dat ik opzoek ben naar een handig iemand die voor mij eens een blik kan werpen op de motor en eventueel onderhoud plegen. Uiteraard tegen betaling.
Gisteren de zee opgeweest om te kijken of er visjes willen bijten. Helaas was het nog niet wild. Op een enkele schol en schar na. Hopelijk kan ik eens kennis gaan maken met andere boot eigenaars om er eens samen op uit te trekken. Mijn ligplaats is Stellendam.

Ton Maat

Re: Onderhoud inboard Mercurius

Bericht door Ton Maat » vr mei 31, 2019 7:58 am

Beste Mark,

Ik ben in het bezit van een Bayliner Trophy 6,5 meter en laat jaarlijks mijn motor onderhouden.
Afgelopen jaar heb ik dat in Oostvoorne laten doen.
Mijn boot ligt in Hellevoetsluis bij watersportvereniging WVH.
In de winter in een winterstalling op een trailer.
ik vis op de Haringvliet of voor de Maasvlakte.
misschien een keer samen de zee op?

groeten,

Ton

Mark van Alteren

Bericht door Mark van Alteren » za jun 01, 2019 8:00 pm

Beste Ton,
Bedankt voor je bericht!! Ik heb toevallig van de week een afspraak gemaakt bij Vught in Middelharnis. Over een maandje ben ik aan de beurt i.v.m. drukte. Toevallig ben ik vandaag op de haringvliet geweest, maar helaas geen vangst. Was ook bijzonder druk. Maar dat is niet raar met deze mooie dagen natuurlijk. Morgen wil ik naar de maasvlakte ff kijken of daar een visje te vangen is. Het lijkt mij wel eens leuk om idd af te spreken. Kunnen misschien via pb van nummers wisselen?

Groetjes Mark

Ton Maat

Bericht door Ton Maat » wo jun 05, 2019 10:11 am

Beste Mark,

Hoe was het op de Maasvlakte?
Mijn gsm is 0654967630, eventueel een whatsapp sturen.

Groeten,

Ton

Mark van Alteren

Bericht door Mark van Alteren » wo jun 05, 2019 7:27 pm

Hey Ton,
Nou ik ben toch een andere route gevaren. Meer naar de Ouddorp kant. Slechts 10 makreeltjes... dus nog echt weinig. Denk temperatuur van het water nog echt te laag zo,n 14,5 graad. Ik heb je nummer toegevoegd!! Zal je can de week ff appen en misschien ff afspreken in de haven ofzo.. komt goed!!

Groetjes

Plaats reactie