Schroefmaat Mercury 40PK 4Takt

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
jakobwiegers
Berichten: 1
Lid geworden op: ma sep 20, 2010 10:37 am

Schroefmaat Mercury 40PK 4Takt

Bericht door jakobwiegers »

Beste Deltavissers.

Wie kan mijn helpen om een probleem op te lossen. Ik heb onlangs een Mercury 40PK overgenomen en zou graag willen weten welke schroefmaat ik nodig heb voor mijn Rana 17. Er zit nu een schroef op met maat 10.88 X 11P. Deze huidige schroef is tevens beschadigd en niet meer te gebruiken.

Jaap Wiegers
Delta 924
De oude man en de zee

Eddy Timmermans
Berichten: 68
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 4:10 pm

Re: Schroefmaat Mercury 40PK 4Takt

Bericht door Eddy Timmermans »

Op Marktplaats staat een schroef Mercury 40 pk te koop aangeboden, samen met andere onderdelen van deze motor. Tik op Google ' Schroef Mercury 40 pk ' in.

E. Timmermans
Delta 1052

Jerry Van Tilborgh
Berichten: 393
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:05 pm

Re: Schroefmaat Mercury 40PK 4Takt

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Eddy,

Zag je gisteren middag de haven binnen komen? Problemen met het staartstuk opgelost?

MVg Jerry

Eddy Timmermans
Berichten: 68
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 4:10 pm

Re: Schroefmaat Mercury 40PK 4Takt

Bericht door Eddy Timmermans »

Problemen zijn inderdaad opgelost. Heb een gereviseerd staartstuk gekocht in Hellevoetsluis bij iemand die niets anders doet dan volvo penta staartstukken; Schijnt mij heel betrouwbare persoon, gaf 2 jaar waarborg op faktuur op alle mechanische onderdelen. Prijs viel mee in vergelijking met een nieuw, minder dan 40 % op basis van inruil. Heb gisteren gaan invaren en alles bleek 100 % ok. Dus morgen maandag gaan vissen. Leveet ook schroeven aan heel voordelige prijs, maar alleen volvo penta.

Eddy delta 1052

Plaats reactie