Waardebon "250€ aan gratis werkuren"!!!

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
Jerry Van Tilborgh
Berichten: 393
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:05 pm

Waardebon "250€ aan gratis werkuren"!!!

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Hallo iedereen,

Ik was op de afgelopen deltabeurs "weer" één van de gelukkigen die een waardebon van Zwemer watersport ter waarde van "250€" aan werkuren heeft gewonnen. Helaas kan ik er dit keer geen gebruik van maken omdat mijn boot in Zeebrugge ligt en ik geen trailer heb. Overvaren is echter ook geen optie vanwege de afstand en de tijd (2 sluizen en een 6 tal bruggen dat ik moet passeren) dus dat word dan een dagreis (x2).

Twee jaar geleden heb ik er wel gebruik van kunnen maken omdat ik toen nog in Breskens lag, en het toen niet zo ver was. Kan je vertellen dat de service daar perfect was en Jeroen "alle" tijd nam om alles grondig na te zien, ook dingen op mijn aanvraag die eigenlijk niet bij een grote beurt hoorden maar toch werden opgelost of nagezien!!! Dus niet rap rap snel wat uurtjes besparen, maar een grondige grote beurt.

Mocht er iemand interesse voor hebben mag je mij altijd contacteren op 0477.28.37.40

MVG Jerry en veel succes met je motor

Jerry Van Tilborgh
Berichten: 393
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:05 pm

Re: Waardebon "250€ aan gratis werkuren"!!!

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Echt "niemand" geïnteresseerd voor een goedkope onderhoudsbeurt voor zijn motor?

-Ofwel zijn er "heel weinig" mensen die geen onderhoud laten doe aan hun motor?
-Ofwel betaald iedereen in deze tijden van crisis toch nog graag de volle pot?

Raar volkje die vissers :wink:

MVG Jerry

harrie cas
Berichten: 304
Lid geworden op: za okt 27, 2007 8:03 pm

Re: Waardebon "250€ aan gratis werkuren"!!!

Bericht door harrie cas »

ja jerry crisis man crisis niemand laat geen beurten meer doen is onbetaalbaar en de knrm komt je toch wel halen denken we dan zomaar. :wink: :wink:

Niels Janse
Berichten: 149
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:26 pm

Re: Waardebon "250€ aan gratis werkuren"!!!

Bericht door Niels Janse »

Hoi Jerry,

Wat is je richtprijs voor de waardebon?

Mvgr,

Niels

Jerry Van Tilborgh
Berichten: 393
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:05 pm

Re: Waardebon "250€ aan gratis werkuren"!!!

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Niels,

Neem even contact met me op via jerry.vt@skynet.be of geef me even een belletje, je hebt mijn nummer.

MVG Jerry

Plaats reactie