aanschaf boot

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
david claessens
Berichten: 9
Lid geworden op: za feb 06, 2010 9:50 am

aanschaf boot

Bericht door david claessens »

beste ik ben op zoek naar een nieuwe boot maar wie kan mij de voordelen en nadelen zeggen van deze volgende boten beekman alfa ----orka 6 meters --- en dan gaat mijn persoonlijke voorkeur naar de cuddy 18
Alvast bedankt

harrie cas
Berichten: 304
Lid geworden op: za okt 27, 2007 8:03 pm

Re: aanschaf boot

Bericht door harrie cas »

als je voor degelijkheid en construktie kiest zou ik zeker zeggen een beekman maar dan zou ik gaan voor de 540 fish of de 540 fishcabine de orka 600 is weer een stuk zwaarder en moet een zwaardere moter achter wil je er fatsoenlijk mee kunnen varen en dan de raider cuddy 18 weet ik weinig van dus zul je er moeten mee proefvaren.

Mario Wauters
Berichten: 615
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 11:19 am
Locatie: antwerpen

Re: aanschaf boot

Bericht door Mario Wauters »

En wat denk je van de beekman van walter de landsheer 5,9m met gesloten cabine en alle opties
ik dacht 26000€ super koop is al even te koop maar is in nieuwstaat van 2011.
elpescador

delta 1518

Guido Corthout
Berichten: 14
Lid geworden op: zo okt 23, 2011 8:57 am

Re: aanschaf boot

Bericht door Guido Corthout »

Beste ik zou graag een orka 35 sx met een suzuki 60pk injekjectie willen kopen maar ik heb er geen ervaring mee ik heb nu een boote pilot met 40pk mariner moter ik ga altijd van voor in Zeebrugge vissen maar ik wil eigenlijk een zuinige veilige boot waar ik nog vele jaren plezier aan heb. Wat voor boot en moter zou jij me aanraden in occasie

Jerry Van Tilborgh
Berichten: 393
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:05 pm

Re: aanschaf boot

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Guido,

Stuur me even een mailtje op jerry.vt@skynet.be of bel me even vanavond na 18.00uur ik heb waarschijnlijk iets interessants voor je.

MVG Jerry

Cees Laban
Berichten: 57
Lid geworden op: do jan 23, 2014 10:07 pm

Re: aanschaf boot

Bericht door Cees Laban »

Hallo Guido,

Ik heb zelf een Warrior 165 ( Engelse visboot ) met een Mercury 60 pk EFI. Ik ben heel erg tevreden over de boot voor de visserij die ik ermee bedrijf. Goede vaareigenschappen, stabiel, veilig hoog vrijboord, veel ruimte in de kuip, een open kajuit die voldoende bescherming bied (zeker met de verlengde op maat gemaakte buiskap). Ik heb de boot behoorlijk voorzien van persoonlijke wensen zoals Lowrance kaartplotter/fishfinder, Lowrance marifoon, vaste 53 ltr. brandstoftank, Trimtabs, Maxwell ankerlier, extra accu's, radio, Jabsco 7 dekwasset, bilgepomp, rvs hengelsteunen, aastafel etc etc
Een heerlijke boot om de Oosterschelde, Westerschelde en voordelta mee te bevissen. Misschien een idee om over een Warrior te denken.........
In ieder geval veel succes met je zoektocht naar een leuke visboot :D
Groetjes Cees

Mark Stuyck
Berichten: 537
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:55 pm

Re: aanschaf boot

Bericht door Mark Stuyck »

Hallo,

Ik vaar al 15 jaar met een Orka 535. Eerst met de 535 S, de laatste jaren met de Orka 535 SX.

Stuur maar een mailte voor meer info: chrisenmark@telenet.be

Mvg,

Mark

Johan Hoogland
Berichten: 3
Lid geworden op: zo aug 16, 2015 8:28 pm
Locatie: Sneek

Gezocht Rana 17 DC

Bericht door Johan Hoogland »

Voor ons gezin ben ik op oek naar een Rana 17 DC / de luxe. Dat is een Rana met verbrede banken en verhoogde randen.

Mocht iemand zo'n boot in de verkoop hebben of weten dat zo'n boot ergens anders te koop is dan hoor ik dat graag.

BVD en succes, Johan Hoogland

Plaats reactie