delta 1128 walter z,n boot te koop

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
harrie cas
Berichten: 304
Lid geworden op: za okt 27, 2007 8:03 pm

delta 1128 walter z,n boot te koop

Bericht door harrie cas »

hallo walter zag dat je boot te koop stond op www.2ehands.nl je gaat een grotere boot kopen of ga je stoppen en wat voor soort boot wordt de nieuwe als het een nieuwe wordt????? dus laat het effe weten walter we zijn benieuwt.

walter de landsheer
Berichten: 197
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 8:34 pm

Bericht door walter de landsheer »

Harry,
Ik ga inderdaad groter, details volgen nog moet nog het een en ander bespreken met jack van beekman, stoppen met vissen zeker niet dit doe ik al van zodra ik kon lopen , is inmiddels toch al een jaartje of 45
grtz

Jerry Van Tilborgh
Berichten: 393
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:05 pm

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Walter,

Je zat te twijfelen tussen twee boten, maar ik zou "zeker" voor de sea fox gaan!! Weet 100% zeker dat een beekman nog niet in de buurt komt qau vaareigenschappen en standaard opties. Amerikanen zijn bekend om hun goede vaareigenschappen (celebrety, persuit,enz) en de sea fox is in zijn klasse ??n van de best varende boten volgens mij. Een paar minpuntjes:
geen afsluitbare kajuit (dus weer met een zeiltje dat na een ppaar jaar rot is!!)
zeer onstabiele boten (maar dat hebben alle diep-V boten)
en qau prijs zijn ze ook wel pittig, maar als je dan ziet hoe ze in amerika in de fabriek worden gemaakt en getest door de coastguard!!! weet je dat je voor flink wat geld een zeer goede boot hebt.

succes met je keuze

Ard Hulsen
Berichten: 107
Lid geworden op: do okt 25, 2007 1:35 pm

Bericht door Ard Hulsen »

Hallo Walter,

wat is jou email adres ook al weer ?


Groeten,


Ard

walter de landsheer
Berichten: 197
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 8:34 pm

Bericht door walter de landsheer »


Plaats reactie