boten

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
hans de snoo
Berichten: 2
Lid geworden op: ma nov 09, 2009 11:38 am

boten

Bericht door hans de snoo »

wij hebben de plannen om de mallen van de 3 jumbo's te kopen,via deze weg wil ik graag weten of er nog belangstelling voor deze boten is,ik heb begrepen dat ze al een aantal jaren niet zijn geproduceerd.
wat ik in het algemeen hoor zijn het goed en degelijke boten.
ik hoop gaarne wat reacties te ontvangen.
( info@kievitjachtbouw.nl )

MVG.hans de snoo

jan van den berg
Berichten: 44
Lid geworden op: vr jan 16, 2009 11:45 am

Bericht door jan van den berg »

Hallo Hans,

ik denk dat er ongetwijfeld nog wel enige vraag zal zijn naar de 535 of de 585 want qua eigenschappen zijn ze over het algemeen prima. Belangrijkste punt zal zijn of het lukt om ze zeer concurrerend in de markt te plaatsen. Het aanbod is groot en er zitten uitstekende bootjes bij tegen scherpe prijzen, kijk maar naar de Raider serie, Predators wordt veel naar gevraagd en ook de Warriors zijn geliefde boten net als de Orka`s van eigen bodem.
Succes ermee.

Dennis Schmitt
Berichten: 110
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:07 pm

Jumbo

Bericht door Dennis Schmitt »

Hoi Hans,

Ik heb cees juffermans enkele jaren geleden gesproken en hem toen gevraagd waarom de jumbos niet meer gemaakt werden. Hij zij toen dat het te duur werd ivm de dubbele wand die alle jumbos hebben en ook de verplichte ce-certificering zou het kostenplaatje duurder hebben gemaakt.

groeten,
Dennis


PS.
Ik heb zelf een jumbo en ben er zeer tevreden over. Boten zijn zeer solide(en veilig ivm dubbele wand).

Plaats reactie