hengelsteun gezocht

Voor alle vragen en tips in verband met hengelsportmateriaal
Plaats reactie
chris lourdon
Berichten: 100
Lid geworden op: za jul 12, 2008 6:33 am

hengelsteun gezocht

Bericht door chris lourdon »

Ik ben op zoek naar een steun (liefst in inox)die je op de reling van de boot kan zetten,maar die zowel van links naar rechts verdraaibaar is en die je ook een beetje kan kantelen zonder hem te moeten losvijzen en hij moet nog eens afneembaar (evt met boutjes,ivm met zeil)zijn ook.Wij kennen de steunen van berkley maar vinden deze een beetje te licht.
vang ze
chris

Rene Kesting
Berichten: 55
Lid geworden op: ma jun 22, 2009 11:15 pm

Bericht door Rene Kesting »


jan van den berg
Berichten: 44
Lid geworden op: vr jan 16, 2009 11:45 am

Bericht door jan van den berg »

ik heb nog 11 roestvrijstalen hengelsteunen te koop. 2 schuine voor de bb en 2 schuine voor de sb kant en 7 rechte modellen voor aan de achterbeugel te monteren. Geschikt voor 22-25mm reling te monteren. Zijn alleen niet draaibaar maar wel van een zeer degelijke rvs kwaliteit en je zet ze vast dmv een klemplaat met 2 rvs bouten.
Ik heb ze staan op marktplaats/hengelsport en als je daar kijkt op hengelsteunen zie je de foto`s,

grtz

van nuffel tom
Berichten: 152
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 10:08 am

Bericht door van nuffel tom »

hey Chris
ge weet toch dat op walvis ni gevist mag worden
grt tom

Mark Stuyck
Berichten: 537
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:55 pm

Bootsteunen

Bericht door Mark Stuyck »

Hoi Chris,

En de Scotty's?
Zeer stevig. Weliswaar niet walvisbestendig doch ruim voldoende voor de dikste baarzen en gullen.
En in alle richtingen verstelbaar.

Mvg,

Mark

van nuffel tom
Berichten: 152
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 10:08 am

Bericht door van nuffel tom »

hey Chris
nu even serieus ik heb die scotty's ook en ik moet zeggen ik ben er zeer tevreden over .op mijn radarbeugel heb ik er 6 innox staan deze zijn echter vast gemonteerd (bij de Jerry van tilborg laten maken)
innox is mooi ,maar de scotty's kun je na de visdag gewoon eraf nemen afspoelen en klaar en het verbindings stuk laat je gewoon op je reling staan
grt tom van nuffel

Plaats reactie