Marifoon shipmate RS8300

Voor alles met betrekking tot dieptemeters, gps, plotters, radars, marifoon, enz...
Plaats reactie
Jerry Van Tilborgh
Berichten: 393
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:05 pm

Marifoon shipmate RS8300

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Mannen,

Al jaren heb ik tot grote tevredenheid een Shipmate RS8300 marifoon aan boord. Deze marifoon heeft een "black box" en een verwijderbare hoorn. Laat nu net dat connectiestukje tussen de black box en de hoorn stuk zijn. Het betreft een klein zwart vierkant stukje van +/-35x35 met een connectiestukje met "mannelijke" schroefdraad (waar je de hoorn aan schroeft), met zes connectiepinnen in. De marifoon werkt nog, maar de hoorn hangt serieus los.

Heb juist naar Boone gebeld omdat ik hem daar gekocht heb, maar daar kreeg ik slecht nieuws. Deze marifonen worden niet meer gemaakt en zijn niet meer in omloop (nieuw althans). Nu kost een nieuwe marifoon tegenwoordig geen drol meer, maar deze is zo handig en neemt met die black box niks van plaats in, enkel de hoorn is zichtbaar, en een vast toestel pakt toch weer meer plaats in.

Weet er iemand van jullie waar ik misschien nog zo'n marifoon kan vinden, of onderdelen ervan?
Ik zou er enorm mee geholpen zijn.

Alvast bedankt

MVg Jerry

marissen francois
Berichten: 43
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 8:58 pm

Re: Marifoon shipmate RS8300

Bericht door marissen francois »

he jerry
denk je te kunnen helpen heb er nog zo een ergens op het schap liggen.
stuur maar een mail naar me
droopy.s@hotmail.com

Plaats reactie