powerkabel deltabak

Voor alles met betrekking tot dieptemeters, gps, plotters, radars, marifoon, enz...
Plaats reactie
Ard Hulsen
Berichten: 107
Lid geworden op: do okt 25, 2007 1:35 pm

powerkabel deltabak

Bericht door Ard Hulsen »

Hallo


ik heb laast alle bedrading in me boot vernieuwt nu ben ik de power kabel van mijn deltabak kwijt geraakt mischien met de oude kabels perongeluk weggegooit nu is de vraag kan ik die los bij bestellen of is er toevallig iemand die er nog 1 heeft liggen die er niets meer mee doet die ik tegen een vergoeding over kan nemen?


alvast bedankt


Groeten


Ard Hulsen

Alex Wycisk
Berichten: 559
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:01 pm

Voedingskabel

Bericht door Alex Wycisk »

Hallo Ard,

Ik heb zelf een roadcom deltabak .. dat stekkertje is volgens mij gewoon bij een electronica winkel te krijgen... of denk ik nu simpel ..?

www.conrad.nl
Bij Telefonie en zenden / zendapparatuur / CB apparatuur / CB toebehoren, en dan de bovenste 3 polige stekker met kabel .. er staat geen plaatje bij maar als je een telefoontje pleegt kunnen ze je er vast bij helpen, even het bestelnummer er bij vermelden .....ik denk dat dit m is !!



Veel geluk bij het zoeken !!

Groeten Alex D561
e-tec rulez !!

Alex Wycisk
Berichten: 559
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:01 pm

Bericht door Alex Wycisk »

Ard,

De roadcom staat ook bij conrad te koop .. als je die ff opzoekt en de handleiding bekijkt ( pdf file ) kan je zien of je dezelfde stekker hebt ...

Veel geluk ... nu lekker slapen...

Mzzlll

Alex D561
e-tec rulez !!

Alex Wycisk
Berichten: 559
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:01 pm

Bericht door Alex Wycisk »

Als toegift .... zoeken op Bestelnr. 261211 -89 voor als je m niet meteen kan vinden.
e-tec rulez !!

Plaats reactie