standard Horizon cp300i ervaringen

Voor alles met betrekking tot dieptemeters, gps, plotters, radars, marifoon, enz...
Plaats reactie
Klaes Dijkstra
Berichten: 129
Lid geworden op: zo mei 17, 2009 6:38 pm

standard Horizon cp300i ervaringen

Bericht door Klaes Dijkstra »

Wie heeft er ervaring met dit toestel. Ik vindt het een mooi en voordelig geprijst toestel maar ben benieuwd naar de mening van gebruikers van dit apparaat en ten opzichte van gelijke apparatuur. En ook Jij John Elzendam mag je mening geven graag

Ik vis voor namelijk lekker ouderwets dat weet ik maar ik kan nog niet anders boven op de wrakken is dit toestel dan een beetje geschikt?
Ik wil gewoon lekker boven op het wrak kunnen varen. de bult even zien en dan gaan vissen. Jullie althans de meeste zullen geen last van mij hebben want ik vis boven de waddeneilanden. Maar omdat ik dit zo n goed forum vindt zit ik hier vaak te neuzen.


bedankt en groetjes

Alex Wycisk
Berichten: 559
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:01 pm

Bericht door Alex Wycisk »

Ik heb het apparaat ook, bevalt mij prima.
Eenvoudige bediening en goed scherm.

Groeten

Alex.
e-tec rulez !!

Klaes Dijkstra
Berichten: 129
Lid geworden op: zo mei 17, 2009 6:38 pm

Bericht door Klaes Dijkstra »

Dank je Alex

Ik meende ook al ergens ooit gelezen te hebben dat jij zo eentje had :D Ik ben blij dat ie je goed bevalt. Ik ga hem ook bestellen want het lijkt me een goed toestel.

Heb jij het toestel met interne antenne of externe antenne? en als jeje zonder antenne hebt is dit ook een beperking? Ik zet hem op mijn sheltie en dat is een openboot mijn handheld gps werkt ook zonder extrene antenne en doet het goed dus ik vindt het eigenlijk niet nodig?

Alex Wycisk
Berichten: 559
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:01 pm

Bericht door Alex Wycisk »

Ik heb de versie met externe antenne....

mail me ff ik heb een goedkoop adres.

Mail staat onderaan.

Mzzl.
e-tec rulez !!

John Ezendam
Berichten: 279
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:20 pm

Bericht door John Ezendam »

Ik heb Std.Hor. zelf verkocht tot op het moment dat het Europese hoofdkantoor gesloten werd en ik op dat moment ook weggekocht ben door de Seiwa-groep.
Het waren goede toestellen, maar er zit geen vooruitgang in etc.
Het werd ons oa verboden radar scanners er bij te verkopen, dus een regelrechte blokkade.
Dat hebben we nu gelukkig niet. Inmiddels hebben we ook Si-Tex in de USA overgenomen. Onze toestellen hebben de laatste updates en we kunnen nu de transducers regelrecht op de toestellen aansluiten. We werken uitsluitend met transducers die ook temp. en snelheid geven, plus dat ze een dubbele frekwentie hebben nl.50/200 kHz.
Kijk eens op de site: www.seiwamarine.eu. Onze service is snel, want we ruilen toestellen met een eventueel probleem om voor nieuw.
Je kunt me eventueel ook mailen: john@seiwa-marine.com

Plaats reactie