Hoofdstukken

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Frank van Sluijs
Berichten: 20
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 10:20 pm

Hoofdstukken

Bericht door Frank van Sluijs »

Misschien handig om met een aantal hoofdstukken te werken. Als je iets zoekt dit wel zo handig.

Bijv.
- stekken
- vismateriaal
- boten
- buitenboordmotoren
- vangsten
- onzin
enz.

Grtz

Frank

Koen De Bièvre
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: do sep 20, 2007 12:23 pm

Hoofdstukken

Bericht door Koen De Bièvre »

Is het overwegen zeker waard!
We gaan eerst even zien dat we dit fatsoenlijk op de rails krijgen, maar als dat een keer goed loopt, wil ik dat zeker bekijken. Technisch is dat niet zo moeilijk me dunkt.

Frank van Sluijs
Berichten: 20
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 10:20 pm

Bericht door Frank van Sluijs »

Koen wilde je net een persoonlijk bericht sturen, maar ook dat staat nog niet aan. Wel is de button zichtbaar, maar de functionaliteit nog niet!

grtz

Frank

Chris De Swerdt
Berichten: 12
Lid geworden op: do okt 25, 2007 11:49 am

Bericht door Chris De Swerdt »

Op de site van de lustige vissers gebruikt men hetzelfde forum en daar heb je inderdaad ook de onderverdeling per item. Je moet maar eens kijken.
Verder is dit een geweldig forum uiteraard !! :D
mvg
Chris

http://www.delustigevissers.be/

Koen De Bièvre
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: do sep 20, 2007 12:23 pm

Bericht door Koen De Bièvre »

Het versturen van persoonlijke berichten staat uit en blijft uit.
We willen er alles aan doen om persoonlijke gegevens voor de buitenwereld verborgen te houden. Diegene die een mailtje wil krijgen kan altijd uit eigen beweging zijn adres in z'n berichtje posten. Als je dan de @ vervangt door "at" of "#" ofzo, voorkom je dat spamrobotten je adres stelen.

Ik wil er toe komen dat heel die rij knopjes onderaan de berichten verdwijnen, maar dat heeft nogal wat gesleutel tot gevolg eer het zo ver is.

Frank van Sluijs
Berichten: 20
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 10:20 pm

Bericht door Frank van Sluijs »

uuuuuhhhh Koen, persoonlijk bericht (PB) is bedoelt om via het forum en niet daarbuiten elkaar een berichtje te sturen. Is geen email! Voor de functionaliteit van het forum is dit alleen maar handiger. Sommige links e.d. kunnen beter via pb als openbaar via een forum. Op een ander forum waar ik mod, zijn wij juist heel tevreden op pb's. Dit houdt een hoop vuiligheid van het forum!

Chris De Swerdt
Berichten: 12
Lid geworden op: do okt 25, 2007 11:49 am

Bericht door Chris De Swerdt »

Frank,
die persoonlijke berichten hebben voor en nadelen...
Als ik iets wil delen met jou bv. een stel coordinaten of een leuke stek is het misschien niet wenselijk dat heel de wereld met jou info gaat lopen. Het wordt iets anders als ik het niet eens ben met jou en ik ga je buiten het forum om even je bak vol schellen! Dan sta je weer even ver h?, nu ziet iedereen wat je schijft. Wil je toch even een persoonlijke boodschap meegeven dan kan je je e-mail adres nog altijd meegeven en het buiten het forum om doen.

gr Chris

Frank van Sluijs
Berichten: 20
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 10:20 pm

Bericht door Frank van Sluijs »

Chris, duidelijk. Maar daar heb je toch mods voor? Zou zeggen, probeer het eens een tijdje, maar geef ok de pb een kans. Ik heb geen problemen met mijn echte naam. Mijn email adres zou ik hier iig niet neerzetten. Google indexeert...................


grtz

Frank

Chris De Swerdt
Berichten: 12
Lid geworden op: do okt 25, 2007 11:49 am

Bericht door Chris De Swerdt »

Frank,
wat je zegt ivm die moderators dat klopt maar wie gaat dat weeral doen h?. Ik ken site's waar er soms 10 moderators aangesteld zijn en die houden de zaak bijna 24 / 24 in de gaten houden maar waar zijn we dan weer mee bezig. Je kan het inderdaad een kans geven en zien wat er gebeurd maar met alle ellende die het vorige forum heeft veroorzaakt vrees ik dat onze webmaster niet veel zin meer heeft in het continue opvolgen en schrappen van berichten...
Met dit systeem heb je uiteraard ook opvolging nodig maar overtreders zullen sneller verbannen kunnen worden en toegang geweigerd worden h?. Ik geef toe dat het triest is dat je met de rotte appels het meeste rekening moet houden maar helaas... het is niet anders.

gr Chris

Plaats reactie