Noodsignalen

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
John Ezendam
Berichten: 279
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:20 pm

Noodsignalen

Bericht door John Ezendam »

De waarschuwing voor het afsteken van noodsignalen geldt ook voor de handstakellichten en de lichtkogels, afgevuurd vanuit een seinpistool.
Handstakellichten zijn NIET te doven, terwijl lichtkogels bij slecht richten dwars door een persoon heen kunnen branden.:(

Werner Donkers
Berichten: 6
Lid geworden op: do okt 25, 2007 11:16 am

Wat te doen met noodsignalen die over tijd zijn?

Bericht door Werner Donkers »

Naar aanleiding van het topic van John, waarmee ik het volledig eens ben, kwam bij mij de vraag naar boven wat de juiste methode is om noodsignalen die over de datum zijn op te ruimen. Bij het afval gooien lijkt me geen optie, omdat dat gevaarlijk is wanneer deze nodsignalen in de vuilverbrander komen. Wie weet wat je het beste met noodsignalen kunt doen die over de datum zijn?

Koen De Bièvre
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: do sep 20, 2007 12:23 pm

Bericht door Koen De Bièvre »

Ik breng ze naar het container/recyclagepark.
Hier hebben ze een aparte bunker voor "klein en gevaarlijk afval" waar ook oude verfpotten, afgewerkte motorolie, frituurvet, videobanden, buislampen, oude brandstof en noem maar op wachten op verwerking.
In eerste instantie was die mens daar niet echt happig om ze aan te nemen, maar toen ik er mee dreigde ze in de vuilbak bij het restafval te steken, was het toch in orde om ze daar achter te laten.

Plaats reactie