Vorstbeschermer

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Andy Van Tilborgh
Berichten: 4
Lid geworden op: do okt 25, 2007 11:48 am

Vorstbeschermer

Bericht door Andy Van Tilborgh »

Wie kent er een goed en vooral een zuinige vorstbeschermer voor in de boot? Hiermee bedoel ik dus een verwarming die ervoor zorgt dat alles in de boot vorstvrij blijft.

Wie weet waar ze zoiets verkopen voor een schappelijke prijs of wie heeft er zelf een en kan me het merk en type zeggen.

MVG
Andy
D664
Wreckhunter

Eddy Timmermans

vorstbeschermer

Bericht door Eddy Timmermans »

Andy, mijn boot ligt reeds +/- 15 jaar zowel winter als zomer in het water, eerst Oosterschelde Sas van Goes, daarna Roompot en nu reeds 6 jaar in Breskens. Ik heb nog nooit vorstproblemen gehad in de boot zelf en dit zonder enige vorm van verwarming. Ik moet er wel bij vertellen dat ik steeds een volledige afsluitbare cabine heb met houten deur en geen zeildoek als afsluiting zoals vele boten.

Andy Van Tilborgh
Berichten: 4
Lid geworden op: do okt 25, 2007 11:48 am

Re: vorstbeschermer

Bericht door Andy Van Tilborgh »

Eddy Timmermans schreef:Andy, mijn boot ligt reeds +/- 15 jaar zowel winter als zomer in het water, eerst Oosterschelde Sas van Goes, daarna Roompot en nu reeds 6 jaar in Breskens. Ik heb nog nooit vorstproblemen gehad in de boot zelf en dit zonder enige vorm van verwarming. Ik moet er wel bij vertellen dat ik steeds een volledige afsluitbare cabine heb met houten deur en geen zeildoek als afsluiting zoals vele boten.
Eddy,
Wij hebben momenteel een verwaming in de boot staan maar dit vreet enorm veel stroom. De bedoeling van een verwarming in de boot is gewoon dat alles lekker verwarmd en vochtvrij blijft. Vochtige kussens en vismateriaal kunnen we missen :D . En wij hebben ook een afsluitbare kajuit.

Mvg
Andy

Plaats reactie