Even voorstellen

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Martin Droog
Berichten: 35
Lid geworden op: zo dec 01, 2013 7:49 am

Even voorstellen

Bericht door Martin Droog »

Hallo allemaal.

Wij zijn Martin en Richard 30 38 jr uit zzee & nieuwerkerk en zijn sinds kort de trotse bezitters
van een Orka 500 met yamaha F60 bb.

Wij zijn nog niet zo heel erg ervaren met het vissen (wrakvissen) op
de noordzee. Wij hopen hier enige kennis op te doen en eventueel
met andere bootvissers op pad te gaan. En uiteraard een leuke gezellig tijd te hebben

Gr Martin en Richard

Niels Janse
Berichten: 149
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:26 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Niels Janse »

Welkom bij de vereniging.
Mochten jullie vragen hebben, dan gewoon stellen.

Grtz

Niels Janse
D 1336

Marco Hoek
Berichten: 67
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 7:16 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Marco Hoek »

Beste Martin en Richard,


Hartelijk welkom bij 'de club'. Arjan Geelhoed (kennen jullie misschien wel als je uit Nieuwerkerk komt) en ik (kom uit Scharendijke) zullen op de komende beurs ( 8 februari) een standje (eigenlijk mijn boot) bemannen waar willen proberen om de kennis die we in de loop van de tijd opgedaan hebben te delen met anderen. Dingen die we in elk geval uit willen leggen zijn knopen, kunstaasvissen, driften, ankeren, anker uitvaren enz. Verder heb ik een bestandje gemaakt met wat coordinaten (wrakken en zand) dat iedereen zo op kan halen. Zijn allemaal stekken vanaf Neeltje Jans. Wrakken tot een mijl of 30 en stekken voor haaitjes, tong, schar, wijting enz. Daarnaast zullen we natuurlijk proberen om alle andere vragen die er zijn zo goed mogelijk te beantwoorden. Ik beweer niet dat we overal een antwoord op zullen hebben, maar we hebben al wel de nodige ervaring opgedaan de afgelopen jaren en daarnaast hebben we ook een behoorlijk uitgebreid netwerk van sport-, en beroepsvissers bij wie we eventuele vragen altijd kunnen neerleggen. Mochten jullie nu al vragen hebben dan kan je ze altijd even mailen (marcohoek@gmail.com) en anders komt het wellicht de 8e wel. Bootvissen kan je niet leren op een beurs, maar het zorgt er wellicht wel voor dat mensen wat beter voorbereid aan de waterkant komen.


Met vriendelijke groet,

Marco Hoek
Delta 696

Rinus Visser
Beheerder
Berichten: 171
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:09 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Rinus Visser »

Hartelijk welkom bij de club schrijft Marco. Alleen kan ik bij de achternaam van Martin geen Deltanummer vinden! 1 januari 2014 lijkt mij dan een mooie datum om lid te worden. Op deze site is daartoe een onderdeel actief en dat heet, hoe kan het anders: Lid worden?
DOEN!!!!!!!!!!


M. Visser
Delta 5

Martin Droog
Berichten: 35
Lid geworden op: zo dec 01, 2013 7:49 am

Re: Even voorstellen

Bericht door Martin Droog »

Goeie morgen.

Wij zijn 8 feb vd partij in Ouddorp tot dan !

Plaats reactie