Even voortellen

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Cees Laban
Berichten: 57
Lid geworden op: do jan 23, 2014 10:07 pm

Even voortellen

Bericht door Cees Laban »

Hallo lotgenoten,

Zojuist " groen licht" gekregen van Koen en dus gelijk mezelf maar even voorstellen. Ik ben Cees en woon in Tholen. Sinds vorig jaar in het bezit van een Warrior 165, in het begin met een lichte motor maar al snel overgestapt op een Mercury EFI 60 pk. Een fantastische set van gemaakt waarmee ik (we) regelmatig op de Oosterschelde zijn te vinden. Vanaf dit voorjaar hoop ik voor het eerst de kering te passeren om het geluk op de grote plas te beproeven. Ik hoop hier op het forum te leren van de overige leden en ervaringen te delen. Sowieso gaan we de beurs op 8 feb. bezoeken en maak mezelf dan gelijk lid van de Deltavissers........ Dus wellicht tot de 8ste :D :D

Marco Hoek
Berichten: 67
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 7:16 pm

Re: Even voortellen

Bericht door Marco Hoek »

Beste Cees,

Arjan Geelhoed en ik staan dit jaar op de beurs, speciaal om beginnende bootvissers op weg te helpen. Ik heb een documentje gemaakt met een aantal leuke coordinaten om te gaan bevissen vanuit Neeltje Jans, kan je zo ophalen. Daarnaast neem ik mijn boot mee en probeer om zoveel mogelijk informatie te delen over alles rondom het bootvissen. Arjan maakt met zijn ogen dicht iedere knoop die je je maar kan wensen, dus wellicht kunnen we je wel wat op weg helpen.


We zien elkaar de 8e.

Vriendelijke groet,

Marco Hoek
Delta 696

Cees Laban
Berichten: 57
Lid geworden op: do jan 23, 2014 10:07 pm

Re: Even voortellen

Bericht door Cees Laban »

Hoi Marco,

We zien elkaar zeker de 8ste.....tot dan :D

Mario Wauters
Berichten: 615
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 11:19 am
Locatie: antwerpen

Re: Even voortellen

Bericht door Mario Wauters »

Zo zie je maar weer hoe supper ons forum en onze club is het brengt mensen dichter bij mekaar spijtig genoeg kan ik er niet bij zijn 8/2 op de beurs ik ben dan op fuertaventura met verlof 14d eens kijken of daar wat te vangen is inlichtingen nog altijd welkom.

Plaats reactie