Enquête!

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Jerry Van Tilborgh
Berichten: 393
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:05 pm

Enquête!

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

Jongens,

Ik heb zonet de enquête van de vereniging ingevuld. Dit is volgens mij toch het "minste" dat we kunnen terug doen voor ons bestuur dat zich dagelijks vrijwillig inzet voor onze vereniging, niet?
Aan alle klagers over allerhande, grijp nu jullie kans om jullie mening kenbaar te maken aan het bestuur en wat er veranderd moet worden. Ik hoop dan ook dat zoveel mogelijk leden deze enquête invullen, enkel zo kan onze vereniging en vooral de beurs voor iedereen interessant blijven. Ik kijk nu al uit naar het eindverslag en wat er eventueel veranderd gaat worden.

MVG Jerry

Mark Stuyck
Berichten: 537
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:55 pm

Re: Enquête!

Bericht door Mark Stuyck »

Geen geklaag, gewoon een nuchtere constatering.

Wel een beursenquête (vragen over locatie, datum, tijdstip, … ontbraken spijtig), maar van een verenigingsenquête, waardoor toch het één en ander aan het licht zou kunnen komen, totaal niets te merken. De beurs is slechts een momentweergave van een club. Een verenigingsequête ware dus nuttiger.
Hopelijk volgt die gauw.

Vriendelijke groet,

Mark

Koen De Bièvre
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: do sep 20, 2007 12:23 pm

Re: Enquête!

Bericht door Koen De Bièvre »

De enquête gaat in de eerste plaats over de beurs, de laatste vraagjes over de vereniging waarmee we proberen te weten te komen hoeveel mensen van onze leden nog echt actief zijn met de eigen boot, gezien de erg hoge gemiddelde leeftijd van onze leden. Daarom zal deze enquête ook in Deltavissers verschijnen omdat er een zeer aanzienlijke groep leden is, die geen gebruik maakt van internet...

Locatie en datum hebben we vrij aardig in beeld. Zodra het weer aangenaam is en er vis te vangen is, wordt er gevist en zien we nog minder volk. We hebben één keer later georganiseerd (maart) en dat was een afknapper van formaat tussen goede beurzen in. Ook de locatie hebben we onderzocht, maar we hebben nooit een valabel alternatief gevonden. Of te duur, of geen parking, of er konden/mochten geen boten binnen, het was altijd wat...

Welke vragen had je graag gezien dan? Laat eens weten, misschien kan ik er wat mee.

Mark Stuyck
Berichten: 537
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:55 pm

Re: Enquête!

Bericht door Mark Stuyck »

Dag Koen,

Ik heb je een mail gestuurd op "redactie.deltavissers@telenet.be" met de nodige vragen/opmerkingen die ik nuttig vind.

Groeten,

Mark

Frans Salvo
Berichten: 553
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 8:08 am

Re: Enquête!

Bericht door Frans Salvo »

ik ben dan wel geen lid meer maar op 27/12/2010 heb ik dergelijk voorstel al op het forum gegooid;

zonder reactie trouwens

beter laat dan nooit zeker

Plaats reactie