Beurs 1 maart 2008

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Ben Biondina
Berichten: 108
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 3:06 pm

Beurs 1 maart 2008

Bericht door Ben Biondina »

Beste mensen,

Afgelopen zaterdag dacht ik: ik zal niet te laat zijn! Meestal is het druk. Om 09.30 uur was ik er ..............maar er waren blijkbaar meer mensen! Het was al leuk druk en ik kon na een beetje zoeken een parkeerplaats vinden. In de kleine zaal was het een drukte van belang. De dames van de bestuursleden (!) -dank u dames!- waren al volop bezig en ook Rien en Rinus schreven al de nodige papiertjes voor de ruilobjecten.

Ook de standhouders waren al volop bezig en je kon goed zien, dat er al zaken werden gedaan. Na een poosje was het dan zover: Hank had zich goed voorbereid en kondigde de 1e tombola aan. En ik moet opnieuw zeggen: hartstikke leuke prijzen! Natuurlijk heb ik enthousiast meegedaan: je mag immers voor 0,00 euro naar binnen, je parkeert voor 0,00 euro en ook de standhouder mag voor 0,00 euro staan......

Weet u een beurs in Nederland waar dat ook zo is????

Het enige inkomen is dus de tombola...................

Een hele dag door was het van het ene standje naar het andere standje, een broodje kroket of frikadel of een bakje koffie. Dan weer tombola en dan weer koffie of een biertje.

Wat ook heel leuk is: je komt heel veel bekenden tegen en zo nu en dan hoor ik: oh, ben jij dat dat die die stukjes schrijft...........

Aan het einde van de dag is er dan de ledentombola. En je zult maar naar huis gaan met zo'n prachtige prijs van John Ezendam (Standard Horizon) of van andere sponsoren! Alle sponsoren waren trouwens heel gul geweest.

Na afloop van zo'n dag rest er: opruimen, inladen, nog eens opruimen, dingen zoeken etc. etc. Maar het hele bestuur + dames (+alle andere vrijwilligers) kan terug zien op weer een prachtige dag! En ik weet zeker, dat deze dag door alle leden van de bootvisvereniging hartstikke wordt gewaardeerd en daarom zeg ik -namens allemaal- HEEL HARTELIJK DANK!

vriendelijke groet,

Ben Biondina
Delta 72 :D

Alex Wycisk
Berichten: 559
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:01 pm

Bericht door Alex Wycisk »

Het was zeker een zeer geslaagde dag !!

Bij de tombola nog een leuke fishfinder en kompas te pakken !!

Helaas zat m'n pa net naast de kaartplotter van Standard Horizon ( 2e plaats ), op de valreep toch bij Jos Boone nog een mooie deal kunnen maken voor een CP180.

En nu lekker al die speeltjes in het bootje bouwen !!!

Dames en Heren van de organisatie, bedankt !!

:lol: :lol: :lol:

Groeten

Alex D561
e-tec rulez !!

Bert van HOUTS
Berichten: 3
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 9:49 pm

beurs

Bericht door Bert van HOUTS »

wil diegene die een mitchel armada 8000 pro gekocht heeft op de beus zich even melden je hebt je reserve spoel vergeten grt bert d904 mooie en gezellige beurs tot volgend jaar

Kees Michielsen
Berichten: 156
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 9:35 am
Locatie: Rijen
Contacteer:

Bericht door Kees Michielsen »

Inderdaad een keigezellige beurs!!
Veel dank aan al degenen die zich ingezet hebben om dit mogelijk te maken.
Meestal is de keuze: naar de beurs of vissen... die keuze was zaterdag heel erg makkelijk met die stormachtige wind.

Ik heb me de hele dag uitstekend vermaakt, hier en daar een praatje met bekenden en niet te vergeten, nieuwe bekenden gemaakt!
Bij de prijsvraag van Boone nog een dieptemeter gewonnen!!

Verder van de welbespraakte spreekstalmeester een T-shirt gekregen, nogmaals bedankt daarvoor.

groeten

Kees
Boston Whaler Montauk fanatic
http://www.zeevissenlangeland.nl/

Plaats reactie