Wiesje

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Mark Stuyck
Berichten: 537
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:55 pm

Wiesje

Bericht door Mark Stuyck »

Hallo,

Wat is er juist met "Wiesje" gebeurd? En hoe is dit kunnen gebeuren?

Sterkte aan Hank.

Mvg,

mark

Gerrie van Hengel
Berichten: 84
Lid geworden op: wo feb 02, 2011 10:13 pm

Re: Wiesje

Bericht door Gerrie van Hengel »

Nog goed afgelopen toch ?
Alleen materiële schade, Had veel gekker gekund .
Hoewel ,dit ook niet in je koude kleren gaat zitten.
Evengoed ,nog blij voor de schipper en de opstappers dat het goed af gelopen is .

Groet,
Gerrie.

Rinus Visser
Beheerder
Berichten: 171
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:09 pm

Re: Wiesje

Bericht door Rinus Visser »

Bovenstaande stukjes geven geen duidelijkheid wat er gebeurd is. Via de site van Wiesje naar facebook gegaan en daar een kort artikel van Hank gelezen wat nog niet echt voor opheldering zorgde. Belangrijk is in ieder geval dat opstappers en schipper er zonder kleerscheuren en / of natte voeten vanaf zijn gekomen. En dat is toch het belangrijkste. Op de foto's lijkt het erop dat Wiesje niet geheel is gezonken, de kajuit stak nog boven water uit. Op een ander foto lijkt het erop dat Wiesje "op het droge" wordt getrokken. Uit Hank zijn schrijven meen ik te begrijpen dat hij op zoek is naar een ander schip. Daar wens ik Hank alle succes mee en ik voel mee met zijn huidige tegenslag. Hank, ga ervoor, succes!

Pim Janse
Berichten: 104
Lid geworden op: wo mei 25, 2011 8:40 pm

Re: Wiesje

Bericht door Pim Janse »

Hey mannen, dit berichtje staat op http://www.112zeeland.nl:
Rond 15.36 uur werd op het internationale noodkanaal voor de scheepvaart een mayday bericht uitgezonden, vanaf de sportvisboot Wiesje. Deze lag in de buurt van de Sophiahaven in de Oosterschelde De sportvisser met 9 personen aan boord maakt zeer snel water. De reddingboten van KNRM Neeltje Jans en RWS boten zijn ter plaatse. De opvarenden aan boord genomen van de KG 22. Hierna is geprobeerd de boot drijvende te houden, wat een groot probleem is. Met vereende krachten van diverse schepen is de boot aan de grond gezet. Bij laag water zal hij nog te zien zijn.
Er is dus duidelijk iets niet goed gegaan, maar hoe dat komt? Lijkt me in ieder geval vreselijk om mee te maken, want een boot is eigenlijk iets van jezelf, toch? In ieder geval sterkte voor Hank en hopelijk is hij snel weer in de vaart!

Groeten,
Pim - Delta 806

frank theunissen
Berichten: 191
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:44 pm

Re: Wiesje

Bericht door frank theunissen »

Ik ben de week ervoor 2 dagen met wiesje het tongenfestival gaan vissen en heb me rot geamuseerd.Dan is dit bericht toch een klap want ik was van plan vaker mee te varen.Hank,we zien allen uit naar de terugkeer van wiesje.En moest je en hand hulp nodig hebben laat het dan maar weten .
Groeten
Delta 284
Theunissen Frank

Plaats reactie