Cabrio cap

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Mario Wauters
Berichten: 615
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 11:19 am
Locatie: antwerpen

Cabrio cap

Bericht door Mario Wauters »

Beste vrienden sinds een paar dagen het ziekenhuis verlaten,einde september was ik terug uit Spanje van een heerlijke vakantie met redelijke visserij het water was volgens locale nog te warm en inderdaad ik hoor van vrienden ginder dat het nu veel beter zou zijn.
De zware operatie was voordien gepland 7 oktober en is met succes gebeurd het is een zware oefening lichamelijk als geestelijk maar we zijn op de goede weg en natuurlijk word er reeds nagedacht over de toekomst,in het voorjaar de boot terug in orde brengen voor het seizoen.
2 vragen. Ik ben toe aan een nieuwe cap na 5jaar en 6 maand per jaar binnenstaan is toch wel vroeg of? niet.Ik heb hiervoor een offerte gekregen van 2200 € - 2800€ wat toch wel goed aan de prijs is dacht ik .ik heb een fishcabin 5,40 van Beekman met een bovenkap en een afdekcap achteraan.
Zijn er mensen die een paar adressen weten omgeving Antwerpen tot in zeeland boot staat in Colijnsplaat.
Andere vraag ik zou graag mijn romp terug in perfecte staat willen brengen herstellen gelcoat wegens kleine beschadigingen en terug polieren met wax zodat de boot er terug nieuw uitziet wie heeft hier ervaring mee?
Grtjs Delta 2518 Elpescador
M'n Email. traiteur.mario.wauters@skynet.be
elpescador

delta 1518

Dre Frijters
Berichten: 784
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:21 pm

Re: Cabrio cap

Bericht door Dre Frijters »

Ik heb geen idee van prijs, maar volgens mij ben je een stuk goedkoper uit via Marinus van DDB Watersport te St. Maartensdijk.

Gelcoat reparatie bij Beekman in Goes.

Groet,
Dre.

Bob Janssen
Berichten: 63
Lid geworden op: do okt 25, 2007 10:03 am

Re: Cabrio cap

Bericht door Bob Janssen »

Mario,

Heb je al bij Barbera een offerte gevraagd. Ze zit naast Bas Hengelsport in Colijnsplaat. Dus vlak bij je boot stalling.

gr Bob
Delta 1148

marc sas
Berichten: 3
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 9:07 pm

Re: Cabrio cap

Bericht door marc sas »

voor polyester werken zou ik ook eens naar zwemer gaan deze werken de gelcoat netjes bij en met een prachtig resultaat

Koen De Bièvre
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: do sep 20, 2007 12:23 pm

Re: Cabrio cap

Bericht door Koen De Bièvre »

Bachen Rubens in Merksem aan 't dokske

Plaats reactie