Beurs

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Dennis Schmitt
Berichten: 110
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:07 pm

Beurs

Bericht door Dennis Schmitt »

Heb even door het online foldertje van de beurs gebladerd en mis daar Beekman en avicentra die toch al jaren vaste prik waren op de beurs. Is mijn conclusie juist dat zij er dit jaar niet bij zijn??
Mocht dit werkelijk het geval zijn dan is het niet te hopen dat dit een trend word .:roll:

Grtn,

Dennis Schmitt
D1167

Koen De Bièvre
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: do sep 20, 2007 12:23 pm

Re: Beurs

Bericht door Koen De Bièvre »

Ze zijn er niet bij. Beekman heeft afgehaakt en maakt andere plannen, Avicentra had al een afspraak voor een andere beurs...

Niels Janse
Berichten: 149
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:26 pm

Re: Beurs

Bericht door Niels Janse »

Beekman zal wel afgehaakt hebben, daar hij geen visboten meer bouwt.
Hij richt zich niet echt meer op de bootvisserij, maar meer op pleziervaartuigen.
Dan heb je op een visbeurs ook niet veel meer te zoeken.

Ik vind dat erg jammer, omdat hij toch altijd een graag geziene standhouder was, maar wel begrijpelijk. Er worden steeds minder visboten meer verkocht.

Waar is de tijd gebleven van 10 jaar geleden dat de gehele bootvisserij nog in bloei stond en een helling vol met bootjes stond!
Ik zal zelf hoop ik nog jaren met mijn eigen boot blijven vissen, maar het is gewoon niet meer zoals vroeger helaas!

Gr Niels

Rob Weenink
Berichten: 112
Lid geworden op: do okt 25, 2007 7:48 am

Re: Beurs

Bericht door Rob Weenink »

Hoi Niels,
En voor de echte sportvissers zoals jij organiseren wij weer elk jaar de Deltabeurs !
Daarom ziet het bestuur,alle standhouders en sponsors, jou,alle andere leden en natuurlijk zoveel mogelijk andere sportvissers graag terug op onze beurs in Ouddorp op 7 februari a.s.
Houdt onze site in de gaten voor het laatste nieuws, en vergeet op 7 februari niet om het formulier voor de ledenloterij en de Jos Boone prijsvraag ingevuld mee te nemen.

Tot ziens op 7 februari

Groeten
Rob Weenink D829

harrie cas
Berichten: 304
Lid geworden op: za okt 27, 2007 8:03 pm

Re: Beurs

Bericht door harrie cas »

dat de sportvisserij terugloopt dat is een feit toen ik nog viste 20 jaar geleden en kwam s,morgens aan de helling van neeltje jans of brouwersdam 80 trailers aan neeltje jans was normaal en aan brouwersdam een 40 tal en dat s,morgens rong 6 uur of vroeger maar dat komt volgens mij ook dat het wrakvissen met sprongen achteruit gaat qua vis al sowieso als je nu een kistje kabeljauw vangt op de wrakken ben je al gauw spekkoper toendertijd kwamen ze aan wal met een hele toren met volle kisten in een beekman of orka aanvaren toen zag het zwart op de fishvinder van de vis.

Dennis Schmitt
Berichten: 110
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:07 pm

Re: Beurs

Bericht door Dennis Schmitt »

De verandering van de sportvisserij met de boot in de laatste 20 jaar is overduidelijk. Iedereen die tegenwoordig een bootje aanschaft weet dat het handen vol geld kost en dat de vangsten niet te vergelijken zijn met die van de jaren 70,80 en begin 90. Maar omdat we besmet zijn met het zeevis-virus zitten we toch nog op die boot, want als het puur om de vangst zou gaan zou mijn bootje al lang de deur zijn uitgegaan.
Ieder jaar kijk ik uit naar de gezellige dag in Ouddorp. Een aantal maanden geleden heb ik de enquete ingevuld waarvan ik begrepen had dat deze uitgeschreven was om na te gaan hoe het aantal bezoekers van de beurs weer omhoog gekregen kan worden. Het is daarom jammer dat er twee standhouders niet meer bij zijn, zeker omdat het aanbod van boten en hengelsportartikelen op de beurs hierdoor flink vermindert.
Maar goed, niets aan te doen, en wie weet zijn er volgend jaar nieuwe standhouders/sponsoren die het aandurven.

Tot volgende maand,
Grtn,
Dennis

Mario Wauters
Berichten: 615
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 11:19 am
Locatie: antwerpen

Re: Beurs

Bericht door Mario Wauters »

T'is crisis mannen en Beekman staat in Düsseldorf op de botenbeurs dat zal misschien wat meer opbrengen als je de botenbeurs in Gent ziet tegenover10j dat scheelt de helft.
En inderdaad als je aan de helling komt zie je de crisis ook goed minder boten minder vis,je moet al goed bij kas zijn om ons hobby verder te kunnen doen,ga maar eens naar de hengelsportzaak dan ben je gauw een paar honderd euro kwijten dan heb je niet teveel bij.
elpescador

delta 1518

Plaats reactie