Landerloos Frans

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Mario Wauters
Berichten: 615
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 11:19 am
Locatie: antwerpen

Landerloos Frans

Bericht door Mario Wauters »

Waar kan ik emailadres of telefoonnummer vinden van Landerloos Frans ,wil met hemcontact opnemen hij is momenteel in spanje ,ik vertrek ook bijna en ben dan in de buurt bij hem.
elpescador

delta 1518

Landerloos Frans
Berichten: 66
Lid geworden op: vr apr 01, 2011 4:07 pm

Re: Landerloos Frans

Bericht door Landerloos Frans »

Beste Mario.ik ben inderdaad in Spanje van af 3-01- tot 15-3- 2015 . Vissen is er nog niet van gekomen het is hier eerlijk gezegd ook nog niet zo denderend weer geweest , veel koude wind wel zonnig en droog tussen 9 en 15 graden. Heb momenteel een hele harem bezoekers aan boord van mijn appartement dat is zo als je iedereen uitnodigt , je denkt er komt toch niemand maar dat is niet zo .Maar toch altijd hartelijk welkom. Jammer genoeg ook weer sukkelen met mijn gezondheid , longontsteking en weer aan de medrol. Beste Mario ik geef U mijn E-mail adres door en als iemand van de vrienden vissers wat van Spanje wil hebben van klein vis materiaal of zo geen bezwaar en laat het maar weten. vergeetmenietje65@hotmail.com. Als er iemand naar de beurs gaat wat ik weer erg ga missen, mag je altijd voor mij een Delta truitje xl opzij houden ik zal het bij thuiskomst meteen betalen. Heel veel groetjes van uit Spanje en als ik kan stuur ik jullie allemaal de zon op.Delta 650 Frans 68 jaar zoals U Mario.

Plaats reactie