Deltabeurs

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Jeroen Spierings
Berichten: 43
Lid geworden op: za nov 17, 2007 6:08 pm

Deltabeurs

Bericht door Jeroen Spierings »

Hoi allemaal,

Vandaag weer op de beurs in Ouddorp geweest. Erg naar uitgekeken en vond t ook weer erg gezellig. Viel me wel op dat het ondanks de aandacht die er hier op het forum aan besteed werd, het een (weer) een stuk rustiger was dan verleden jaar! De standhouders die ik sprak bevestigden dit allen en zij merken dit zeker als eerste!! Dat hank tijdens de ledenloterij de lootjes 2x moest laten trekken.....! Wel dubbel zo spannend!!
Weet niet of het komt omdat er minder leden zijn maar volgens mij blijft dit toch al een tijdje gelijk!
Voor mij iig een geslaagde beurs en iedereen bedankt die hiervoor de handen uit de mouwen heeft gestoken!!!
Hopelijk tot volgend jaar.
Vriedelijke groet,

Jeroen D-1154

Eddy Timmermans
Berichten: 68
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 4:10 pm

Re: Deltabeurs

Bericht door Eddy Timmermans »

Misschien eens een andere en meer centrale lokatie zoeken, Ouddorp is wel fel uit de r ichting voor al wie uit België komt.

Etimmy, schil de

walter de landsheer
Berichten: 197
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 8:34 pm

Re: Deltabeurs

Bericht door walter de landsheer »

Of mss op Zondag, veel mensen werken op Zaterdag tegenwoordig !!

Kees Michielsen
Berichten: 156
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 9:35 am
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: Deltabeurs

Bericht door Kees Michielsen »

Het was inderdaad (helaas) weer een stuk rustiger.
Ik vind het raar dat men wel de moeite neemt zijn ledenformulier in te leveren maar dan niet de moeite neemt te blijven wachten op de trekking.
Ik vraag me dan ook wel eens af hoeveel leden er daadwerkelijk gebleven zijn als er bij de trekking al meerdere niet aanwezig zijn?

Verder diep respect voor de organisatie om elk jaar weer zo'n leuk evenement te organiseren, alle standhouders voor hun aanwezigheid.
Hank Perree, de menselijke waterval, je bent de kers op de taart!

In ieder geval tot volgend jaar!
Boston Whaler Montauk fanatic
http://www.zeevissenlangeland.nl/

Marco Van Meeuwen
Berichten: 174
Lid geworden op: do okt 25, 2007 3:02 pm

Re: Deltabeurs

Bericht door Marco Van Meeuwen »

Na een twee tal jaar niet meer aanwezig te zijn geweest op de beurs, zaterdag naar de beurs gereden met een paar vrienden en wat me inderdaad opviel dat het een een stuk rustiger was dan een paar jaar geleden, weinig standhouders! op de site stond dat visfileren er ook zou zijn maar niet gezien.
Ik hoop dat er in de volgend jaren meer standhouders hun schouders er gaan onderzetten anders gaat deze gezellige beurs nog minder vissers lokken.
Aan de mensen die het weer hebben ingericht een dikke MERCI

Niels Janse
Berichten: 149
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:26 pm

Re: Deltabeurs

Bericht door Niels Janse »

Naar wat ik begrepen had op de beurs, had visfileren zich afgemeld wegens ziekte.

Het was verder inderdaad zeer rustig helaas.
Bedankt in ieder geval weer voor degenen die zich voor deze beurs ingezet hebben!

uytdewilligen eddy
Berichten: 4
Lid geworden op: zo nov 28, 2010 12:33 pm

Re: Deltabeurs

Bericht door uytdewilligen eddy »

Ik ken enkele mensen die al enkele jaren willen komen ( waaronder ik ) die zaterdag's moeten werken.

Plaats reactie