Boot valt van trailer.

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Landerloos Frans
Berichten: 66
Lid geworden op: vr apr 01, 2011 4:07 pm

Boot valt van trailer.

Bericht door Landerloos Frans »

Maandag na een dagje vissen nog even bij Kees aan de helling gestopt. Op het terras zat heel wat volk die net als ik werden opgeschrikt door een hels geschuur en lawaai toen een visser die de helling opreed zijn boot halfweg verloor en met een bonk op de grond terecht kwam. het was al meteen duidelijk welke schade er op zo een moment bij komt kijken. De motor die het geschuur veroorzaakte was hopeloos stuk en de boot die een oude pilot was had eveneens heel wat schade . De eigenaar van de boot was helemaal van de kaart en zat met zijn hoofd tussen zijn handen.Geen beweging meer in te krijgen tot Kees en een zevental mensen waaronder ik ook de onfortuinlijke visser ter hulp snelde. Er zou bijna twee uur voorbij gaan vooraleer we de zeer zware boot weer op de trailer kregen.Wat we toen allemaal te zien kregen was alle verbeelding te boven. Zo was de winch om te takelen gewoon stuk gesprongen omdat ze hooguit 500 kg kon takelen, een touw om de boot aan de trailer te maken was niet aanwezig. Steunblokken om de boot op te leggen waren niet aanwezig , boot lag gewoon op de spatborden en ruste alleen op de midden rolletjes.Kees heeft zijn zaak twee uur aan Marian moeten overlaten terwijl iemand op die manier eigenlijk zichzelf deze te voorkomen miserie zelf aandoet . ik weet het iedereen kan tegenslag hebben maar op die manier uw boot over de weg en het water verplaatsen is ongelooflijk dom.Toch tevreden hulp te hebben kunnen bieden.Groetjes aan de vis vrienden van Delta 650. Frans.

Plaats reactie