Langeland denemarken

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Meiert Kers
Berichten: 36
Lid geworden op: ma feb 06, 2012 8:49 pm

Langeland denemarken

Bericht door Meiert Kers »

Hallo Visvrienden,

Ik ga voor de eerste keer begin augustus naar langeland Denemarken in de buurt van spodsberg en ik neem mijn eigen boot mee om daar lekker te gaan vissen.
Misschien weet iemand wat je nodig hebt aan papieren om met de eigen boot naar denemarken te gaan.Ik weet dat je een visvergunning moet hebben maar daar blijft het een beetje bij.
Eventuele route over land of 2x met de boot.
Alle informatie is welkom ook over materialen en gewichten waar daar mee gevist wordt.

Gr. Meiert
DELTA1529

joeri wilmssen
Berichten: 170
Lid geworden op: ma jan 14, 2013 10:38 pm

Re: Langeland denemarken

Bericht door joeri wilmssen »

Hallo Meiert,

Via de site van Kees Michielsen (ook een Deltalid) kan je heel veel info over het vissen met de boot of vanaf de kant op Langeland terugvinden..
De link is: http://www.zeevissenlangeland.nl/page/home

Ik kan je wel al verklappen dat begin augustus de beste tijd is om van de trek van de 'sommerdorsch' te 'genieten'.
Rond die periode, einde juli begin augustus, zaten wij daar ook altijd voor 3 weken met eigen boot maar de dochters (en ook de vrouw) hebben beslist dat we dit jaar niet naar Langeland gaan. We komen daar ondertussen al meer dan 20 jaar en de zijn er sinds 2013 alweer drie keer op rij op zomervakantie geweest. Veel valt er buiten het vissen ook niet te beleven op Langeland.

Wanneer je alle info vanaf de bovenvermelde site hebt verwerkt dan kan het bijna niet meer misgaan.

Succes op de Langelandsbelt, Joeri
Somnium
Delta 1609

Kees Michielsen
Berichten: 156
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 9:35 am
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: Langeland denemarken

Bericht door Kees Michielsen »

Hallo Meiert,

Zoals Joeri aangaf is er op de site www.zeevissenlangeland.nl heel veel informatie te vinden.
Als je eenmaal een keer op Langeland bent geweest dan is de kans groot dat je er een (gezonde) verslaving aan overhoudt..
Mocht je na het bekijken van de informatie op de site nog vragen hebben dan kun je me altijd een mail sturen zeevissenlangeland@gmail.com

Op zondag 20 maart houden we onze jaarlijkse Denemarkenvissers contactdag bij Fauna Hengelsport in Raamsdonksveer. Daar treffen zich jaarlijks ca 200 ervaren en beginnende Denemarkengangers. Mocht je daar belangstelling voor hebben kun je de benodigde informatie vinden op de site.

@Joeri: jammer dat je deze zomer niet met je gezin naar Langeland gaat, heb je wel een visvakantie gepland dit jaar zonder gezin?
Boston Whaler Montauk fanatic
http://www.zeevissenlangeland.nl/

Plaats reactie