Vlaggen brief
Geplaatst: ma mei 02, 2016 7:36 pm
Ik ben de nieuwe eigenaar van een klein motorbootje. Dit bootje is 17 oud. Ik heb het bootje gekocht zonder motor bij een bedrijfje dat handelt in bootjes. Ik heb voor dit bootje een nieuwe motor gekocht bij een bedrijf in Nederland.
Ik wens mij in regel te stellen volgens de Belgische wetgeving. Ik wens een vlaggenbrief voor dit bootje te bekomen..
Alle documenten netjes ingevuld en de nodige copy mee gestuurd.
Na 2 weken eindelijk een bericht van Brussel dienst pleziervaartuigen onder de vorm van een mail. Uw dossier is niet volledig. Gelieve de ontbrekende documenten op te sturen. Geen vermelding van welke documenten. Onmiddellijk de mail beantwoord met de vraag welke documenten men nog graag heeft. Geen reactie. Dan maar even telefonisch contact proberen te nemen. Na diverse malen het bericht beluisterd te hebben " al onze medewerkers zijn in gesprek probeer later opnieuw" maar besloten om het de dag erna opnieuw te proberen. Zelfde verhaal. Na 1600 uur verandert het bericht. Dan krijg je te horen " u bent verbonden met de dienst vlaggenbrieven wij zijn alle dagen te bereiken tussen 1300 en 1600 uur.
Na het weekend maar terug proberen, zelfde verhaal. Na veel zoeken een ander nummer geprobeerd, Yes na exact 5 minuten is er plots een medewerker vrij. Ik doe mijn verhaal en de vriendelijke dame aan de lijn belooft me mij door te schakelen. Na 2 minuten kom ik toch wel terug bij het bandje " al onze medewerkers zijn in gesprek probeer later opnieuw."
Deze dienst werkt onder de Federale Overheidsdienst Mobiliteit. Deze mensen zijn ambtenaren. Bij zulk een dienst verlening kan ik begrijpen dat mensen een slecht beeld vormen van deze over ijverige ambtenaren.
Als ik m'n belastingen een paar dagen te laat betaal zijn ze er als de kippen bij om je te bestoken met mails ,brieven en eventueel deurwaarders.
Ik ben zelf ambtenaar. Als ik zulk een dienstverlening zou geven zou ik binnen no time kunnen solliciteren voor een andere baan ( en terecht)
Ik word hier misselijk van.
Ik wens mij in regel te stellen volgens de Belgische wetgeving. Ik wens een vlaggenbrief voor dit bootje te bekomen..
Alle documenten netjes ingevuld en de nodige copy mee gestuurd.
Na 2 weken eindelijk een bericht van Brussel dienst pleziervaartuigen onder de vorm van een mail. Uw dossier is niet volledig. Gelieve de ontbrekende documenten op te sturen. Geen vermelding van welke documenten. Onmiddellijk de mail beantwoord met de vraag welke documenten men nog graag heeft. Geen reactie. Dan maar even telefonisch contact proberen te nemen. Na diverse malen het bericht beluisterd te hebben " al onze medewerkers zijn in gesprek probeer later opnieuw" maar besloten om het de dag erna opnieuw te proberen. Zelfde verhaal. Na 1600 uur verandert het bericht. Dan krijg je te horen " u bent verbonden met de dienst vlaggenbrieven wij zijn alle dagen te bereiken tussen 1300 en 1600 uur.
Na het weekend maar terug proberen, zelfde verhaal. Na veel zoeken een ander nummer geprobeerd, Yes na exact 5 minuten is er plots een medewerker vrij. Ik doe mijn verhaal en de vriendelijke dame aan de lijn belooft me mij door te schakelen. Na 2 minuten kom ik toch wel terug bij het bandje " al onze medewerkers zijn in gesprek probeer later opnieuw."
Deze dienst werkt onder de Federale Overheidsdienst Mobiliteit. Deze mensen zijn ambtenaren. Bij zulk een dienst verlening kan ik begrijpen dat mensen een slecht beeld vormen van deze over ijverige ambtenaren.
Als ik m'n belastingen een paar dagen te laat betaal zijn ze er als de kippen bij om je te bestoken met mails ,brieven en eventueel deurwaarders.
Ik ben zelf ambtenaar. Als ik zulk een dienstverlening zou geven zou ik binnen no time kunnen solliciteren voor een andere baan ( en terecht)
Ik word hier misselijk van.