auto pilot en hydraulische sturing

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Mario Wauters
Berichten: 615
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 11:19 am
Locatie: antwerpen

auto pilot en hydraulische sturing

Bericht door Mario Wauters »

Beste vrienden
ik heb reeds lange tijd auto pilot vooral voor het trollen in spanje,deze pilot is op het stuur ik heb geen hydraulische besturing en een aantal jaar geleden ging deze stuk natuurlijk buiten garantie met raymarine kontakt gehad in England en die hebben dan een kleine tegemoetkoming gedaan met korting van ongeveer 15procent omdat zij zegden dat systeem niet 100procent was prijs was toch nog 425€ plus montage bij beekman.
Toen hebben wij ook gedacht om hydraulisch te gaan want het systeem is compatibel mits een tussenpomp aan dezelfde prijs 425€ en dan de sturing ombouwen naar hydraulisch wat dan ook nog ongeveer 2400€ zou kosten bij beekman was wel heftig en ben dan toch maar bij mechanische sturing gebleven.
Nu na wat praten met collega's en ik in mijn autopilot toch niet zo goed vind en het vertrouwen wat weg is toch maar kijken voor hydraulische besturing men zegt mij dat het ombouwen mits een beetje handigheid niet zo een groot probleem zou zijn wie o wie heeft hier ervaring mee ik ben van Antwerpen is zou handig zijn als er iemand uit mijn buurt zou zijn die mij hiermee kan helpen .
Ik heb een Beekman Fishcabin 5,4m
elpescador

delta 1518

Ron Hermse
Berichten: 154
Lid geworden op: do okt 25, 2007 7:10 am

Re: auto pilot en hydraulische sturing

Bericht door Ron Hermse »

Beekman denk van ons miljonair te worden maar die tijd is voorbij :o :o

Neem eens contact op met Tommy van Holle (Facebook) die heeft vorig jaar hydraulische besturing geplaats in ook een Beekman

Plaats reactie