op zoek naar een vaste vismaat

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
johan van baal
Berichten: 1
Lid geworden op: za okt 27, 2007 7:29 pm

op zoek naar een vaste vismaat

Bericht door johan van baal »

hallo iedereen ,ik ben op zoek naar iemand die in bezit is van een boot die nog op zoek is naar een vaste vismaat
Heb al wel enige ervaring met het bootvissen ,ikzelf ben altijd in het bezit geweest van een orka 535 .
omdat ik op het moment niet in het bezit ben van een boot, boek ik altijd als opstapper vanuit stellendam
Graag zou ik met iemand in contact komen die wel eens iemand mee wil nemen of op zoek is naar een vaste vismaat

Hopend op een positieve reactie
mvgr johan van baal

Tom bakker
Berichten: 51
Lid geworden op: do jul 14, 2011 4:54 pm

Re: op zoek naar een vaste vismaat

Bericht door Tom bakker »

Hey Johan,

Zelf ben ik in het bezit van een Beekman Fish-cabin 540 en vist regelmatig vanuit Wemeldinge / Neeltje Jans en in het najaar vanuit Hansweert op de Westerschelde
Heb wel een vismaat maar die kan ook niet altijd, dus er zal vast nog wel eens een plaatsje overblijven om mee te gaan
Mocht je interesse hebben om eens mee te gaan dan mag je mij bellen of appen naar 0627348905

Gr Tom

wimstruyk
Berichten: 1
Lid geworden op: zo sep 10, 2017 9:01 pm

Re: op zoek naar een vaste vismaat

Bericht door wimstruyk »

Hallo Johan, bij interesse mag U contact met mij opnemen, deze winter heb ik nog nodig om de boot (shetland Sheltie) nog verder af te maken dusdanige dat ik er veilig de zee op kan.
En hoop dat ik de boot in mei mee kan nemen naar Ouddorp.
Ik heb geen ervaring daarom kan het heel interessant voor mij zijn dat er iemand mee met ervaring.
Met belangstelling zie ik Uw antwoord tegemoet. Wim struyk, tel: 0031611877506 of per mail w.struyk@ziggo.nl

Plaats reactie