reclame???

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Barend Verschoor
Berichten: 134
Lid geworden op: zo okt 28, 2007 8:27 am

reclame???

Bericht door Barend Verschoor »

Waarom krijg ik toch telkens van die reclame via de Delta site , verder heb ik het niet ,maar je kan het niet wegklikken je moet alles afsluiten anders krijg je het niet weg???
stik vervelend vind ik.

Marcel Oomen
Berichten: 631
Lid geworden op: do okt 25, 2007 7:29 am

Bericht door Marcel Oomen »

effe wegklikken, kan koen ook niks aan doen,

grts, marcel d.1013

Peter Beeckman
Berichten: 121
Lid geworden op: do okt 25, 2007 11:18 am

Bericht door Peter Beeckman »

Misschien kun je het volgende eens controleren:

In Internet Explorer, klik "Tools" en dan "Pop-up Blocker"
Daarin klik je "Turn On Pop-up Blocker"

Hopelijk lost dat je probleem op!

Verder is het ook belangrijk dat de site van de Deltavissers niet als "Trusted" gekend is in internet explorer want die sites worden niet geblokt.

Koen De Bièvre
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: do sep 20, 2007 12:23 pm

Bericht door Koen De Bièvre »

Die pop-up komt mee met de "gratis" statistieken-teller.
Voor niks gaat alleen de zon op... De kosten voor die teller worden gedekt met advertenties. Behlave extra betalen, is er niks wat we daaraan kunnen doen om er vanaf te komen.

Met het aanzetten van pop-up blockers zal je waarschijnlijk niet veel resultaat halen. De meeste blockers houden deze niet tegen en als ze het wel kunnen tegen houden zal je in de meeste gevallen de artikeltjes van de digitale krant, de vangstbarometer en de wedstrijdverslagen ook niet meer open krijgen...

Gewoon wegklikken is de eenvoudigste manier om er vanaf te komen.

Barend Verschoor
Berichten: 134
Lid geworden op: zo okt 28, 2007 8:27 am

Bericht door Barend Verschoor »

Koen De Bi?vre schreef:Die pop-up komt mee met de "gratis" statistieken-teller.
Voor niks gaat alleen de zon op... De kosten voor die teller worden gedekt met advertenties. Behlave extra betalen, is er niks wat we daaraan kunnen doen om er vanaf te komen.

Met het aanzetten van pop-up blockers zal je waarschijnlijk niet veel resultaat halen. De meeste blockers houden deze niet tegen en als ze het wel kunnen tegen houden zal je in de meeste gevallen de artikeltjes van de digitale krant, de vangstbarometer en de wedstrijdverslagen ook niet meer open krijgen...

Gewoon wegklikken is de eenvoudigste manier om er vanaf te komen.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hoi Koen , ja gewoon wegklikken dat is het nu juist, dat gaat niet ik moet de computer helemaal afsluiten, als het alleen gaat om weg klikken had je me niet gehoord.
goed paasweekend en tot kijk.

Barend

De Loose Eddy
Berichten: 53
Lid geworden op: zo okt 28, 2007 9:28 pm

Bericht door De Loose Eddy »

Barend
Installeer is Mozilla firefox en gebruikt die is in plaats van IE , de pop-up komt wel door maar je kan ze gewoon wegklikken .
De meeste pop-ups houd firefox tegen maar zoals Koen zei er zijn er die er door komen .

Grtz Eddy

Plaats reactie