diefstal motor

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
peter van der sterren
Berichten: 64
Lid geworden op: do okt 25, 2007 12:56 pm

diefstal motor

Bericht door peter van der sterren »

diefstal motor
voor de zoveelste keer een poging tot diefstal van buitenboord motor in stavenisse het is niet gelukt maar de schade was enorm de motor een honda 75 pk van
180 kg is er afgesloopt maar ze kregen hem niet uit mijn boot alles is afgeknipt de gas hendel en alles is gewoon gesloopt met het gevolg dat de motor in de kuip lag twee gaten onder de water lijn en dan zinkt
je bootje waar je net als een ieder hard voor moet werken en heel je winter seisoen in naar de kelder dus mensen let goed op want het einde is nog niet in zicht als je iets verdacht ziet gelijk 112 bellen de politie vertelde mij dat ze er op het ogenblik de handen vol aan hebben aan deze diefstallen in stavenisse st annaland en ook in tholen

Emile Learbuch
Berichten: 5
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 9:26 pm

diefstal motor!!

Bericht door Emile Learbuch »

Peter,

is dit jou persoonlijk overkomen?? zo jah wat een drama!!! vorig jr oktober en jr ervoor ook in oktober is er bij destijds uit dezelfde haven ook het nodige gegapt!! werkwijze was identiek.. ook doorknippen van gashendels ed.. denk dat ze destijds verstoord zijn en hebben "het karweitje"maar zo gelaten.. tis indd echt in en in triets dat dit nog steeds op zo'n grote schaal daadwerkelijk gebeurd... veel suc6 met de herstelwerkzaamheden.. al met al weer n duur grapje uiteraard..

gr

emile learbuch

delta 304

peter van der sterren
Berichten: 64
Lid geworden op: do okt 25, 2007 12:56 pm

Bericht door peter van der sterren »

emile bedank voor je reactie geef je email is dan kan je zien wat voor een ravage het is dan stuur ik je wat fotos ben gelukkig bij dmw vezekerd dus alles zal wel snel goed komen hopelijk want ik zou toch graag van deze winter toch nog naar de wrakken willen
gr peter delta 1458
mijne is peterster@zeelandnet.nl

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie