grevelingen

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
aart van de bovenkamp
Berichten: 3
Lid geworden op: za okt 27, 2007 7:51 pm

grevelingen

Bericht door aart van de bovenkamp »

graag zou ik wat info willen over vissen op de grevelingen wanneer er op zee niet te vissen is ivm met de wind is het dan toch mogelijk op de grevelingen te vissen? alle info is welkom.

Ard Hulsen
Berichten: 107
Lid geworden op: do okt 25, 2007 1:35 pm

Bericht door Ard Hulsen »

Hallo,


Ja het is heel goed mogelijk om op de grevelingen te vissen als het te hard waait voor op zee. de beste stek is volgendsmij tussen de 4 gele boeien voor de haven van scharedijke


ik hoop dat je er wat aan hebt


Groeten


Ard

Ben van Hooff
Berichten: 43
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 8:24 pm

grevelingen

Bericht door Ben van Hooff »

hallo Aart :D
Het is een mooi alternatief als het te hard waait op zee en je staat er aan de helling en je twijfelt je visdag kan dan altijd doorgaan om naar de grevelingen te gaan.

Bijna geen vaartijd ,ook een mooie trailerhelling met voldoende parkeer gelegenheid.

En je ligt er beschut bij zw -w-nw komt de wind uit de oosthoek is het een stuk minder.

Stekken zijn er zoals Ard schrijft rond de 4 gele tonnen daartegen de schuine kanten aan ,in het midden is de diepte daar zo rond de 40 meter op lopend naar een meter of 15 .

Dan verder richting brouwershaven voor de ingang van de haven op een meter of 15 en verder waar de ms.Theo en ik dacht de ms.Z33 ?? liggen die vissen daar het meest .

En die weten dus de stekken ook wel :!: het lijkt misschien gek maar enkele meter kunnen daar veel uitmaken op de grevelingen gewoon een beetje zoeken de vangsten zijn er over het algemeen niet veel maar wel mooie maatse vis
mvg
ben
delta 605

aart van de bovenkamp
Berichten: 3
Lid geworden op: za okt 27, 2007 7:51 pm

grevelingen

Bericht door aart van de bovenkamp »

bedankt mannen voor de informatie ga daar gauw eens proberen. gr.aart

Plaats reactie