wrakken initiatie en co?rdinaten op 11 januari.

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
Eddy Timmermans

wrakken initiatie en co?rdinaten op 11 januari.

Bericht door Eddy Timmermans »

Op 11 januari heeft de tweede avond betreffende wrakvissen opnieuw met veel succes plaats. Er zullen ongeveer 70 ? 80 aanwezigen zijn. Ankeren is ??n zaak, weten waar te ankeren is een tweede zaak. Het is niet de bedoeling dat men zijn diepste geheimen kenbaar maakt, maar vermits we allen deel uitmaken van dezelfde club, kunnen we mekaar misschien toch een beetje helpen. Als er daarom leden zijn die bereid zijn enkele van hun co?rdinaten met anderen te delen, kan men die naar mij doormailen of faxen. Graag met duidelijke vermelding of ze in WGS 84 of 1950 staan.Ik zal ze zelf allen omzetten in beide data en ze op de bijenkomst aan alle deelnemers uitdelen. Uiteraard moet men 100 % zeker zijn van de juistheid van de co?rdinaten, liefst uit ervaring en niet uit gekregen lijstjes.
eddy.timmermans@skynet.be en fax 00.32.3.385.15.01

Eddy timmermans, delta 1052

Marco Hoek
Berichten: 67
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 7:16 pm

Bericht door Marco Hoek »

Dag Eddy,

Volgens mij heb jij het lijstje nog dat ik tijdens de eerste avond heb gegeven.
Als je hier de wrakken aan toevoegt uit het oude forum, die nu ook hier op het nieuwe forum staan, heb je denk ik een hele mooie lijst voor de beginnende wrakvissers onder ons.
tegen de tijd dat je die allemaal hebt afgevist ben je 6 jaar verder als het weer blijft zoals nu :cry:

Geen mens zal "zijn" favoriete wrakje weggeven en dat kan je denk ik ook aan niemand vragen.
We investeren allemaal veel tijd en geld in het zoeken naar de ideale plek.
Natuurlijk is het leuk om andere mensen op weg te helpen maar je kan niet verwachten dat mensen alles weggeven.


groeten en tot de 11e,

Marco Hoek
D696.

Mark Stuyck
Berichten: 537
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:55 pm

Wrakvisavond

Bericht door Mark Stuyck »

Dag Marco,

Spijtig genoeg was de wrakvisavond te snel volzet dus kan ik, evenals vele anderen, er niet bij zijn.
Op de vorige avond was ik er wel en daar heb ik ontzettend veel opgestoken, waarvoor dank.
Moesten er nieuwe zaken verteld worden, kan je die dan ook even op het net zetten?
Nogmaals dank.

Mvg,

Mark

Eddy Timmermans

wrakken initiatie en co?rdinaten op 11 januari.

Bericht door Eddy Timmermans »

Dag Marco,

Ik heb inderdaad nog je lijstje en nog enkele andere gegevens. Het is inderdaad niet de bedoeling om de wrakken waarvoor men jaren heeft moeten zoeken kenbaar te maken, daarom spreek ik ook over de diepste geheimen. Maar er zijn wel enkele wrakken waar minder geheimen over bestaan en die bedoel ik. Als je trouwens de lijst met de gegeven wrakken bekijkt, zul je merken dat het overgrote gedeelte in de richting van de Oosterschelde en verder Nederland in liggen. Misschien is het ook eens interessant om enkele wrakken meer richting Belgi? en Westerschelde te bepalen.
Groetjes,
Eddy Timmermans en tot de 11de.

Plaats reactie