hallo allemaal

Voor alles wat niet in een van onderstaande rubrieken past
Plaats reactie
andy hogendorp
Berichten: 4
Lid geworden op: za okt 27, 2007 9:06 pm

hallo allemaal

Bericht door andy hogendorp »

hoi, ik heb een vraagje. Waar kan ik vrijdag het beste gaan vissen. Op schaar westkapellen vuurtoren? Wie weet waar het goed vissen is moet van Deurne komen, 220 km heen en dan nog terug dus ik zou graag niet voor niets gaan deze keer. Laat het me weten. Alvast bedankt en een goed uiteinde toegewenst aan alle vissers en een goede vangst voor 2008 delta 126 :P

Kees Michielsen
Berichten: 156
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 9:35 am
Locatie: Rijen
Contacteer:

Bericht door Kees Michielsen »

Hallo Andy,

ik heb zojuist gekeken op www.zeevisland.com bij de kantvisberichten van de maand december.
Daar kun je info vandaan halen. Ik ben zelf niet plaatselijk bekend dus kan je uit eigen ervaring geen tips geven.

Prettige visdag toegewenst!!

Jan van Straten
Berichten: 5
Lid geworden op: do okt 25, 2007 8:50 pm

Bericht door Jan van Straten »

vandaag wezen vissen,bij de R5,mooie scharren en wat kleine wijting,ga maar vlak bij de boei liggen op 19-20m water,het beste was het met de ebstroom.en als het hard stroomt een pond llod vissen en goed uptide gooien ,en veel draad geven.

succes , :wink: jan :wink: :wink:

Marcel Oomen
Berichten: 631
Lid geworden op: do okt 25, 2007 7:29 am

schar

Bericht door Marcel Oomen »

hallo andy,
dan kijk maar eens bij bootvangstberichten(zeevisland.com), het schijnt dat ze heel goed vangen voor de haven van colijnsplaat!
maar even wat anders, wil zaterdag met het goede weer de zee op, wie weet toevallig hoe het er op schar uitziet bij de ZBJ-boei?
alvast bedankt voor evt. reacties.
groetjes, marcel

andy hogendorp
Berichten: 4
Lid geworden op: za okt 27, 2007 9:06 pm

bedankt

Bericht door andy hogendorp »

:lol: ik hoop dat ik wat vang ik zal het laaten weeten :D

Plaats reactie