op zoek naar een nieuwe boot

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
Marco Van Meeuwen
Berichten: 174
Lid geworden op: do okt 25, 2007 3:02 pm

op zoek naar een nieuwe boot

Bericht door Marco Van Meeuwen »

Hallo mensen.
Onlangs hebben we onze visboot verkocht omdat ik op zoek ben naar een boot om zowel mee te gaan vissenop zee, als in de zomer mee op vakantie te nemen en om er wat mee te gaan varen op rivieren en meren.
ik heb al een aantal boten gehad maar nu zou ik jullie hulp willen inschakelen ivm wat ideetjes voor de aankoop van een boot.
het moet er een zijn met een buitenboord, slaapplaats,en een cabine.
geen quicsilver, arvor,texas,
mochten er idee's zijn laat maar horen.

alvast bedankt

Mario Wauters
Berichten: 615
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 11:19 am
Locatie: antwerpen

Re: op zoek naar een nieuwe boot

Bericht door Mario Wauters »

Hoi Marco
Vele vragen en vele antwoorden maar misschien kan ik je wat op weg helpen
Onze vriend Walter de Landsheer heeft pas het grotere broertje van een beekman fishcabin 5,4 gekocht met goede vaareigenschappen maar wel basic qau cabine 5,90m met 140pk.
Toen ikzelf ,heb een beekman fishcabin 5,4 met 115pk op trailer totaal gewicht 1850kg,begon ging mijn voorkeur naar een ocqeuteau 595 lengte 6,15mx2,35 met een mooie cabine en toch een flinke kuip of een janneau merry fisher ook in die lengte met het confort wat jij zoekt een slaapplaats en toch redelijk wat ruimte de ocqeuteau is wel vrij stabiel.
Maaar het gewicht waar je dan toch richting 2500kg en meer gaat op trailer een stevige 4x4 vraagt om deze aanhanger te trekken naar bv zuid frankrijk enz.
Ikzelf heb een Hyundai 4x4 automaat 2,2l 190pk en ga met mijn bootje erachter 2x per jaar maand juni en september naar spanje Valencia +- 1800km een goed combinatie en dat gaat prima,bij mij is het wel specifiek om te vissen.
Een goed raad bezin eer je begint kijk goed rond bezoek beurzen en neem kontakt met mensen die een bepaalde boot hebben en vaar eens mee dan krijg je het gevoel van de boot heb ik ook gedaan en dit heeft mijn keuze bepaald en het kost uiteindelijk toch een pak centen eer je klaar bent.
elpescador

delta 1518

Plaats reactie