ARVOR visboten

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
hillenga sieb
Berichten: 9
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 4:38 pm

ARVOR visboten

Bericht door hillenga sieb »

wie heeft een arvor zeevisboot, en wil zijn ervaringen delen, over vaareigenschap, verbruik, kwaliteit.

graag alle voor- en nadelen van deze boten.

mvrgr,

sieb

henri bollen
Berichten: 23
Lid geworden op: zo okt 31, 2010 10:50 pm

Re: ARVOR visboten

Bericht door henri bollen »

ik heb een arvor 25 en ben er zeer tevreden over je kan altijd eens komen ze licht in breskens haven of mail henribollen@skynet.be gr h

Frans Salvo
Berichten: 553
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 8:08 am

Re: ARVOR visboten

Bericht door Frans Salvo »

misschien is het beter om de vraag te stellen : wie HAD een Arvor en waarom heb je hem weggedaan ?;
1 van de redenen zal wel de beperkte snelheid geweest zijn; maar als dat niet het probleem is...
alhoewel de 25/250 best (relatief) snel is

in ieder geval moet je voor jezelf uitmaken wat je precies wil

succes

hillenga sieb
Berichten: 9
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 4:38 pm

Re: ARVOR visboten

Bericht door hillenga sieb »

henri bollen schreef:ik heb een arvor 25 en ben er zeer tevreden over je kan altijd eens komen ze licht in breskens haven of mail henribollen@skynet.be gr h

henri,

bedankt voor de aanbod om te komen kijken, ik woon in N.O. Groningen, dus niet direct in de buurt,
maar begrijp dat je zeer tevreden bent, ook over de snelheid, en verbruik?

mvrgr,

sieb

hillenga sieb
Berichten: 9
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 4:38 pm

Re: ARVOR visboten

Bericht door hillenga sieb »

Frans Salvo schreef:misschien is het beter om de vraag te stellen : wie HAD een Arvor en waarom heb je hem weggedaan ?;
1 van de redenen zal wel de beperkte snelheid geweest zijn; maar als dat niet het probleem is...
alhoewel de 25/250 best (relatief) snel is

in ieder geval moet je voor jezelf uitmaken wat je precies wil

succes
frans,

bij deze dan de vraag wie had een arvor en waarom heb je hem weggedaan,

en als je hem nog wel hebt, waarom verkoop je hem niet?

heb gelezen dat er veel problemen zijn met de VW motoren, maar zijn er nog meer problemen met deze boten?

mvrgr,

sieb

henri bollen
Berichten: 23
Lid geworden op: zo okt 31, 2010 10:50 pm

Re: ARVOR visboten

Bericht door henri bollen »

ik ben dan niet zo snel 35 km per uur maar ik vaar wel als er veel niet kunnen verbruik ongeveer 10 tot12 liter per uur vaste schroef weinig onderhoud maar dat moet ieder voor zich uitmaken we varen mijn vrouw en ik en dan is het niet erg als je een half uurtje langer vaart om op een wrakje te geraken we vissen voor ons plezier en moeten er niet van leven er licht een man 165 motor in 6 cilinder scheepsdiezel geen enkel probleem mee zelfs niet in de winter ik wil dit bootje voor geen ander ruilen gr h

walter de landsheer
Berichten: 197
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 8:34 pm

Re: ARVOR visboten

Bericht door walter de landsheer »

Sieb,
Mijn eerste boot was een ARVOR 215AS met vw 100 pk.
Ik was daar helemaal niet tevreden over, hij was traag , buisde nogal wat , slecht ingedeelde kuip, veel problemen motor, heb hem al na 1 jaar weggedaan !!!!

Plaats reactie