visboot gezocht.

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
Landerloos Frans
Berichten: 66
Lid geworden op: vr apr 01, 2011 4:07 pm

visboot gezocht.

Bericht door Landerloos Frans »

ik zoek visboot om op Oosterschelde te vissen. Door omstandigheden ( ziekte ) kan ik maar af en toe gaan vissen. Wie weet of heeft er ééntje te koop , maximaal 5000 euro en liever nog wat minder . Dank u wel ,en nog een fijn visjaar . Frans Delta 650.

Aad Boomman
Berichten: 143
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 10:43 pm

Re: visboot gezocht.

Bericht door Aad Boomman »

Hallo Frans,
op Marktplaats staat een Orka 460 met 50 pk Johnson op kanteltrailer voor € 2500,00 voorzien van diverse extra's zoals gps.
het lijkt mij een leuke boot?prijs voor de Oosterschelde.
de adverteerder is ene Christian in Hilversum tel 0617772854
Ik heb hem gevonden door simpel visboot in de zoekkader te tikken.
succes, mvg Aad

Landerloos Frans
Berichten: 66
Lid geworden op: vr apr 01, 2011 4:07 pm

Re: visboot gezocht.

Bericht door Landerloos Frans »

Beste Aad. Bedankt om mij een tip te geven aangaande visboot gezocht. ik wacht nog even af misschien komen er nog aanbiedingen, of is er misschien voor die prijs niet veel te koop,ik heb verder nog geen tips gekregen . Maar ja we zien wel. Nogmaals erg bedankt. Delta 650 Frans.

Pieter Van Molle
Berichten: 2
Lid geworden op: do feb 16, 2012 2:35 pm

Re: visboot gezocht.

Bericht door Pieter Van Molle »

Dag frans,

Ik heb een beekman 520 te koop liggen met een jonson 70 pk erachter, kanteltrailen, gps dieptemeter erop , vlaggenbrief in orde voor 4000 €

Mvg,

Pieter

Landerloos Frans
Berichten: 66
Lid geworden op: vr apr 01, 2011 4:07 pm

Re: visboot gezocht.

Bericht door Landerloos Frans »

Beste Pieter. Het doet mij een plezier dat iemand mij nog een mailtje stuurt. Uw boot voldoed volledig aan wat ik zoek. Zou het mogelijk zijn een foto door te sturen,en of mij uw adres door te mailen. ik zelf woon in Tielt-Winge 3390 Vl- Brabant. Misschien als het u past in dit Paasweekend kan ik ééns komen kijken. Groetjes. Sonja en ik wensen u en de familie en alle Deltavissers een heel fijn en ontspannend Paasweekend.Delta 650.

Pieter Van Molle
Berichten: 2
Lid geworden op: do feb 16, 2012 2:35 pm

Re: visboot gezocht.

Bericht door Pieter Van Molle »

Dag frans, kun je even je email adres doorsturen ?

Mvg,

Pieter

Landerloos Frans
Berichten: 66
Lid geworden op: vr apr 01, 2011 4:07 pm

Re: visboot gezocht.

Bericht door Landerloos Frans »

Beste Pieter. Hierbij mijn E.mail adres. vergeetmenietje65@hotmail.com Groetjres Sonja en Frans. Delta 650.

Plaats reactie