johnson 120 pk

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
DILLEN FRANK
Berichten: 37
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 12:34 pm

johnson 120 pk

Bericht door DILLEN FRANK »

hoi allemaal,
tijdens mijn eerste trip met mijn nieuwe tweedehands motor , op 3km voor de helling.......niks meer, de ideale kans om bijmotertje te testen,doet het prachtig trouwens.
gekraak,en de schroef draait niet meer :( :?: .
de olie in staartstuk bruin-gele smurry vol metaal.
heb al een ander staartstuk gevonden maar wil het oude repareren zodat ik altijd een rezerve heb .
wie kan mij aan een reparatie handboek helpen,,,
groetjes frank
D1334

René Wesdorp
Berichten: 19
Lid geworden op: wo jan 16, 2008 6:48 pm

staartstuk

Bericht door René Wesdorp »

ik heb ook nog zo'n 120 gehad zo'n slurper :( je moet eens kijken op www.sterndrive.info of anders google'n vind je schema's. had wel zo'n reparatieboek van seloc maar daar staat niet zo veel in. heb nog wel een staartstuk staan die ik nog niet in elkaar heb gezet met goed binnenwerk. ik heb net de motor verkocht zal vragen of de koper m perse willen hebben anders mag je m hebben. heb je toch weer een meevaller in de wereld van evinrude.
ik wil slapend sterven, net als opa, niet gillend, net als de passagiers in zijn bus.

Peter Beeckman
Berichten: 121
Lid geworden op: do okt 25, 2007 11:18 am

Bericht door Peter Beeckman »

Frank,

servcie manuals kun je bij Poort watersport bestellen (heb in het verleden hetzelfde gedaan voor mijn Yamaha):

http://www.poortwatersport.com/service- ... _1142.html

Johan Hoekstra
Berichten: 22
Lid geworden op: ma okt 29, 2007 11:02 pm

Re: johnson 120 pk

Bericht door Johan Hoekstra »

kijk eens op onderstaande link,staan alle motorparts en tekeningen op van Johnson en Evinrude,ff merk selecteren en bij type 120,dan kan je op bouwjaar en type alle tekeningen en onderdelen mooi bekijken. Je e-mailadres hoef je niet in te vullen.
succes met je project


http://12.2.215.22/pub/default.asp?Sess ... &brands=EJ

Groeten Johan Delta 386 :D
Als je er eenmaal geweest bent,dan raak je eraan verslaafd, ....... De zee..

René Wesdorp
Berichten: 19
Lid geworden op: wo jan 16, 2008 6:48 pm

staartstuk

Bericht door René Wesdorp »

mocht de delta 1334 nog interesse willen hebben in het staartstuk moet hij even contact opnemen mag je m hebben. spreken we nog wel een keer af op de helling op een mooie dag.

groetekes
ik wil slapend sterven, net als opa, niet gillend, net als de passagiers in zijn bus.

DILLEN FRANK
Berichten: 37
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 12:34 pm

staartstuk

Bericht door DILLEN FRANK »

hoi mensen.
bedankt voor jullie reactie.
heeft me geweldig geholpen.
rene , ben zeker geintresseerd in jou staartstuk.
elfryosa@pandora.be mailtje graag voor afspraak.
goetjes frank

Plaats reactie