alu consoleboot

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
martin de goei
Berichten: 8
Lid geworden op: zo feb 24, 2008 10:01 am

alu consoleboot

Bericht door martin de goei »

ik ben op zoek naar de eigenaar van een 7 meter lange alu consoleboot deze was op zondag 17-2 op neeltje jans of de fabrikant van deze boot
martin delta 1490

Ard Hulsen
Berichten: 107
Lid geworden op: do okt 25, 2007 1:35 pm

Bericht door Ard Hulsen »

Hallo ik weet wel wie je bedoelt toevallig nog een preofvaart mee gemaakt de 17de kijk eens op www.Tinn-silver.nl


Groeten,


Ard Hulsen

martin de goei
Berichten: 8
Lid geworden op: zo feb 24, 2008 10:01 am

Bericht door martin de goei »

hallo ard
bedankt voor je reactie hoe vaart deze boot
mdegoeihetnet.nl
martin delta 1490

Ard Hulsen
Berichten: 107
Lid geworden op: do okt 25, 2007 1:35 pm

Bericht door Ard Hulsen »

Hey


hij vaarde op die dag prima maar toen lag het zeetje er zo strak als een biljart bij dus wie zal het zeggen wat hij doet als er wel golven staan.... maar ik heb er vol gas rondjes mee gevaren enzo maar hij ging in elkgeval niet schuiven vond hem stabiel had een top van 92km/h maar ben nog niet overtuigt dat je niet nat word door opspattent water maar dat moet je een keer testen met 70cm golf ofzo dan kan je er eigelijk pas iets van zeggen want ik denk dat iedere boot wel goed vaart als er 0,0 golven staan anders vraag het Jan zelf eens hij was vanplan vaker vanuit neeltje te gaan vissen dus wie weet kan je iets met hem afspreken ofzo voor een proef vaart maar kwa uiterlijk is het in elkgeval een schitterende boot met heel veel visruimte


Ik hoop dat je er iets aan hebt maar ik zou tog even naar hem zelf toe stappe voor meer informatie



Groeten,


Ard Hulsen

Plaats reactie