startprobleem opgelost

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
Arie Muis
Berichten: 6
Lid geworden op: za jun 14, 2014 12:15 pm

startprobleem opgelost

Bericht door Arie Muis »

naar veel zoeken is het probleem opgelost
mijn mercury blauwband 50pk starte niet en geen vonk
haal je vliegwiel er af en maak je spoelschoon
met een staalbortel in mekaar zetten
lopen als de brandweer :lol:

Arno Moerland
Berichten: 3
Lid geworden op: di dec 24, 2013 10:14 pm

Re: startprobleem opgelost

Bericht door Arno Moerland »

Ik heb hetzelfde probleem, echter, hoe demonteer je je vliegwiel? De centrale bout eraf, en dan?

Arie Muis
Berichten: 6
Lid geworden op: za jun 14, 2014 12:15 pm

Re: startprobleem opgelost

Bericht door Arie Muis »

DIE KLEINE BOUTJE,S LOST MAKEN DE GROTE MOER LATE ZITTEN DAN KAN JE HET VLIEGWIEL ER AFHALEN DAAR ONDER ZIT DIE SPOEL ZET MET EEN STIFT MERK TEKEN WAAR JE DIE VIER ANDERE UITDRAADT DAN ZIE JE JE SPOEL MAAK HEM RONDOM SCHOOEN MET EEN KLEINE STAALBORTEL DIE VAN MIJ WAS ZWART HEB JE PLAATJE,S BLANK GEMAAKT EN HIJ VONKTE WEER BEN 2 WEKEN BEZIG GEWEEST MOEST ONDERDELEN ZOEKEN HEB MAAR EEN ANDERE MOTOR GEKOCHT IN ONDERDELEN WATERKAPEN OVERGEZET ALLES WATERKANALEN SCHOONGEMAAKT LOOPT WEER ALS EEN ZONETJE

Arie Muis
Berichten: 6
Lid geworden op: za jun 14, 2014 12:15 pm

Re: startprobleem opgelost

Bericht door Arie Muis »

ARNO let er wel op dat je goede massa moet hebben en brand de bak hellemaal niet van velichting
ik heb het zelf ook al eens paar keer meegemaakt ben namelijk chauffeur dan zocht ik het nummer op in me boek welke zekerings nr na gekeken niks aan te zien stop er een nw.zekering in en was voor mekaar oude zekering was echt niks aan te zien je kan hem ook door meten met een ooms meter slaat hij uit dan is de zekering 100% goed.

Plaats reactie