Orka 535 sx

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
jan van den berg
Berichten: 44
Lid geworden op: vr jan 16, 2009 11:45 am

Orka 535 sx

Bericht door jan van den berg »

Mannen, als er iemand nog een Orka 535sx met 90pk wil verkopen laat het dan aub maar even weten.
Bouwjaar vanaf +- 2005 is welkom.

Niels Janse
Berichten: 149
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:26 pm

Re: Orka 535 sx

Bericht door Niels Janse »

Jan,

Ik heb eventueel wel een Beekman 540 Fish cabin te koop met een 90 pk.

Groet Niels

Rinus Visser
Beheerder
Berichten: 171
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:09 pm

Re: Orka 535 sx

Bericht door Rinus Visser »

In het Forum is het o.a. niet toegestaan “uw handel aan de man te brengen”.
Te Koop is dus niet toegelaten.
Er staat niets over Te Koop gevraagd.
Dus formeel is er aan de vraag van dhr. van den Berg niets verkeerd, toch?
Het antwoord van dhr. Janse is een logisch vervolg op zo’n vraag.
Maar valt wel degelijk onder de noemer Te Koop.

Het verbieden van te koop gevraagd gaat wellicht (?) wat ver.
Maar in zo’n geval dient er een emailadres of telefoonnummer genoemd te worden waar reacties heen kunnen.
Staat dat er niet wordt de vraag verwijderd, het werkt reacties zoals die van dhr. Janse in de hand.

M. Visser
Delta 5

Mark Stuyck
Berichten: 537
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:55 pm

Re: Orka 535 sx

Bericht door Mark Stuyck »

Ik weet niet wat de club jaarlijks overhoudt aan inkomsten van de zoekertjes.
Vermoedelijk zo goed als niets.
Anders misschien het moment om het plaatsen van betalende zoekertjes af te schaffen en een nieuwe rubriek bij te maken op het forum: "Te koop" en "Te koop gevraagd".
Gezien het succes van de tweedehandstafel op de beurs, die nu toch niet meer bestaat, een verrijking voor dit forum.
Het is maar een idee om het aantal bezoekers van deze site op te trekken.
En hoe meer bezoekers, hoe aantrekkelijker het is voor de sponsors om te adverteren.

Vriendelijke groeten,

mark

jan van den berg
Berichten: 44
Lid geworden op: vr jan 16, 2009 11:45 am

Re: Orka 535 sx

Bericht door jan van den berg »

In een openbare vraag " gezocht" zie ik ook niets verkeerds. Ik heb vaak genoeg gezien dat mensen iets te koop vroegen. Van een ankertje tot een boot.
Niet omdat ze te beroerd zijn om te zoeken maar omdat een ander die het forum leest zich kan bedenken dat hij of zij nog zoiets heeft liggen of wellicht al langer rondloopt met het idee de boot van de hand te doen en een vraag zoals die van mij, iemand net dat zetje in de rug kan geven waardoor de boot goed terecht komt voor de eigenaars gevoel.

Als dit soort vragen niet gewenst blijken te zijn dan is dat prima maar geef dit dan duidelijk aan.

Jerry Van Tilborgh
Berichten: 393
Lid geworden op: do okt 25, 2007 4:05 pm

Re: Orka 535 sx

Bericht door Jerry Van Tilborgh »

@Mark: 100% volledig met je eens!

@Rinus: Als je mijn mening vraagt inderdaad niet zo streng zijn Rinus! Het forum word nauwelijks nog gebruikt en dan nog steeds door dezelfde mensen, en het ledenaantal van de club gaat er jaarlijks ook niet op vooruit dacht ik zo?

Hoe zit het trouwens met het kibbelingfestijn waar naar gevraagd werd bij de leden? ik hoor of lees daar niks over? Hoeveel leden hebben er effectief gereageerd op jullie vraag? Hoeveel is dat percentage verhoudingsgewijs met het ledenaantal? Gaat het al dan niet door? Leeft de vereniging eigenlijk nog onder de leden? Is de vereniging nog levensvatbaar?

Zoveel vragen en "momenteel" nog zo weinig antwoorden!

MVG Jerry

Rinus Visser
Beheerder
Berichten: 171
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 7:09 pm

Re: Orka 535 sx

Bericht door Rinus Visser »

Er wordt erg gemakkelijk omgegaan met de oplossing die ik aandraag bij Te Koop gevraagd, namelijk met vermelding van telefoonnummer of emailadres.
Plaats je een oproep op Marktplaats dien je ook het een of het ander te vermelden.
Waarom dan niet in het Forum?
Binnenkort is er een bestuursvergadering. Daarin o.a. het aantal aanmeldingen voor het kibbelingen festijn. Deltavissers september - oktober staat ook in de steigers, o.a. daarin de uitslag.
Landelijk verliezen verenigingen in allerlei takken van sport leden.
ZWN maakt daar geen uitzondering op. Vergrijzing, economische kommer en kwel en vangstbeperkingen zijn 3 belangrijke factoren die ons in 5 jaar tijd 500 leden hebben 'gekost'.
De onderhandelingen die ZWN gezamenlijk met de federatie Zuidwest Nederland hebben gevoerd over de nieuwe helling te Vlissingen toont aan dat ZWN "springlevend" is.

jan van den berg
Berichten: 44
Lid geworden op: vr jan 16, 2009 11:45 am

Re: Orka 535 sx

Bericht door jan van den berg »

Beste Rinus,

Ik ben inmiddels voorzien van een nieuwere 535sx.
Verwijder aub dit bericht en een eventuele volgende vraag zal met vermelding van mailadres plaatsvinden.

Zo mooi zijn als er een soort van " pb" mogelijkheid zou zijn. Wellicht bestaat deze maar heb ik dit niet gezien.

Groet,
Jan

Plaats reactie