aanschaf nieuwe boot

Voor alles wat met boten en motoren te maken heeft
Plaats reactie
andreas peeters
Berichten: 3
Lid geworden op: vr aug 21, 2015 9:16 am
Locatie: welle belgie

aanschaf nieuwe boot

Bericht door andreas peeters »

Hallo iedereen,

Ik zou begin volgend jaar en nieuwe boot willen aanschaffen maar er zijn 2 modellen waar ik over twijfel.
De beekman smartliner 19 heeft hier mijn voorkeur omdat deze een mooie en praktische boot lijkt.
De raider cuddy 18 lijkt me ook nog iets interessant omwille van de hoge gangboord en de goede stabiliteit zoals ik al meerdere keren heb gelezen. Blijkbaar zou de kwaliteit van de beekman toch iets beter zijn volgens sommige.
Kan iemand me hier soms zijn ervaringen over delen.
De bedoeling is van mij langs de kust goed te kunnen amuzeren en bij heel goed weer toch wel ook eens iets verder te kunnen gaan.
De boot is hoofdzakelijk voor het vissen maar en toertje varen met het gezin is ook wel iets dat moet kunnen. Hiervoor lijkt me de beekman dan weer iets beter.
voor de aanschaf van de boot ga ik natuurlijk ook eens bij de dealers zelf gaan kijken en vergelijken maar als er hier mensen zijn met goede of slechte ervaringen met deze modellen hoor ik dit graag.

Mvg.
andreas

Mark Meijs
Berichten: 21
Lid geworden op: do okt 25, 2007 10:02 pm

Re: aanschaf nieuwe boot

Bericht door Mark Meijs »

Kijk eens bij de zoekers op deze site :wink: , staat een mooie Beekman 540 :!:

andreas peeters
Berichten: 3
Lid geworden op: vr aug 21, 2015 9:16 am
Locatie: welle belgie

Re: aanschaf nieuwe boot

Bericht door andreas peeters »

Beste mark,

ziet er een mooie boot uit.
Het zal zoizo pas voor begin volgend jaar zijn vanwege de werken die we thuis nog aan het uitvoeren zijn.
Tegen dan zal deze wel al een nieuwe eigenaar gevonden hebben denk ik.
kan je eventueel wat meer info doormailen zoals bouwjaar motor en boot en foto's op dreke.peeters@gmail.com
in ieder geval bedankt voor de link.

Grtz andreas

Mark Meijs
Berichten: 21
Lid geworden op: do okt 25, 2007 10:02 pm

Re: aanschaf nieuwe boot

Bericht door Mark Meijs »

Hallo Andreas,

Ivm vakantie een latere reactie.
Klopt de boot heeft al een nieuwe eigenaar gevonden.
Succes met de zoektocht!

Groeten,
Mark

Plaats reactie